رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خدمات درمانی رایگان در 3 مرکز درمانی تامین اجتماعی تهران در روز اربعین

14:45 - 26 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۵۵۴۶
مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران، از ارائه خدمات درمانی رایگان در دو پلی‌کلینیک و یک درمانگاه تحت پوشش این اداره کل در روز اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، محمد تقی خسروانی مقدم گفت: در راهپیمایی اربعین حسینی که از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع ) جریان دارد مراکز درمانی در طول مسیر راهپیمایی مراجعین و بیماران را به صورت رایگان ویزیت و درمان می‌کند.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران ابراز کرد: کلینیک شهید سلیمانی واقع در شهر ری و پلی کلینیک فداییان اسلام واقع در خیابان فدائیان اسلام و درمانگاه باقر شهر واقع در باقر شهر آماده ارائه خدمات درمانی مطلوب به همه مردم اعم بیمه شده و افراد فاقد دفترچه درمانی است.

وی یاد آور شد: زائران اربعین حسینی (ع) می توانند از ٧ صبح روز یکشنبه تا ساعت ١٦ همان روز برای ویزیت و دریافت خدمات درمانی مطلوب به این سه مرکز درمانی فوق مراجعه کنند.

خسروانی مقدم خاطر نشان کرد: بیمارانی که پزشک معالجشان تشخیص دهد نیاز به درمان بیشتری دارند با هماهنگی مرکز فوریتها پزشکی به مراکز درمانی پیش بینی شده اعزام خواهند شد و از خدمات درمانی بیشتری بهره خواهند برد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *