وکیل آنلاین یکساله شد

17:42 - 25 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۵۲۴۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
بخش وکیل‌آنلاینِ خبرگزاری میزان که با نگاهی رسانه‌ای و با الهام از منویات رهبر معظم انقلاب با بهره‌گیری از تیم مجربی از کارشناسان حقوقی، وکلا و قضات، به ارائه مشاوره حقوقی و قضایی به مخاطبان می‌پردازد، یکساله شد.
به گزارش ،هم اکنون یکسال از اجرای طرح ملی وکیل آنلاین و ارائه پاسخ به هزاران پرسش مردمی در زمینه‌های حقوقی و قضایی با نگاه رسانه‌ای می‌گذرذ که در تمام این مدت با استقبال چشمگیر مخاطبان همراه بوده است.

رهبر معظم انقلاب پیوسته بر ارائه اینگونه خدمات به مردم تاکید داشته و در دیدار با مسئولان عالی قضایی به این امر توصیه کرده‌اند. رهبر انقلاب اسلامی آموزش جذاب مسائل عمومی حقوقی و قضائی به مردم را موجب کاهش مراجعه به دادگستری‌ها خوانده و به مسئولان قضائی توصیه کرده‌اند که فراهم کردن زمینه‌ استفاده‌ مردم از مشورت‌های قضائی ۲۴ ساعته را مورد توجه جدی قرار دهند.

طرح وکیل‌آنلاین که با هدف ارائه راه کارهای صحیح قانونی برای حل مشکلات حقوقی و قضایی مردم، با نگاه رسانه‌ای راه اندازی گردید، طی یک سال فعالیت خود تلاش کرد تا با مشورت و مشارکت حداکثری بسیاری از قضات و وکلای دادگستری و اساتید مبرز حقوق، برای پرسش‌های حقوقی و قضایی مردم ارائه طریق نماید، از همین روی آنچه امروز شاهد آن هستیم، مقبولیت و اعتماد مردم و مسئولین محترم نسبت به این طرح ملی می باشد.

آنچه امروز بدان افتخار می‌کنیم، توجه ویژه مردم، وکلا، قضات و مسئولین به این طرح ملی می باشد؛ چه اینکه اعتماد مردم در طرح هزاران پرسش حقوقی و قضایی خود در بخش وکیل‌آنلاین، دستاوردی است که ارزش آن بر دست‌اندرکاران خبرگزاری پوشیده نیست.

خرسندیم که پاسخ‌های وکیل‌آنلاین بارها مورد توجه و حمایت، اظهارنظر و داوری نخبگان حقوقی و قضایی قرار گرفته و این بخش توانسته است به یکی از بخش‌های مهم و پربازدید خبرگزاری تبدیل شده و نیز بعنوان یک خدمت خاص و منحصر به فرد در میان سایر خبرگزاری‌ها معرفی گردد.

درصدد رفع محدودیت‌های موجود در ارائه هرچه سریعتر پاسخ‌های دقیق و جامع حقوقی و قضایی و حل مشکلات مربوط به دسترسی مخاطبان به بخش مربوط به "طرح پرسش‌ها"است. طبقه‌بندی کردن پرسش‌ها و پاسخ‌ها با هدف دسترسی آسان‌تر به آنها، ازجمله برنامه‌های بخش وکیل‌آنلاین است که امیدواریم بزودی این تلاش‌ها نیز به ثمر بنشیند.

تصویری کردن وکیل‌آنلاین نیز در برنامه‌های قرار دارد که با فراهم شدن امکان آن، بزودی صورت خواهد گرفت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *