مانده‌ایم که در برابر حجم انبوه تقاضاهای اعزام به سوریه چه کار کنیم

7:41 - 26 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۵۱۸۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: ما حقیقتا مانده‌ایم که در برابر حجم انبوه درخواستهای متقاضیان برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سرزمین سوریه چه کار کنیم
مانده‌ایم که در برابر حجم انبوه تقاضاهای اعزام به سوریه چه کار کنیم
حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی درخصوص میزان تقاضا برای حضور در جبهه سوریه جهت مبارزه با تروریستهای تکفیری و دفاع از حرم اهل بیت (ع) اظهار کرد: ما حقیقتا مانده‌ایم که در برابر حجم انبوه درخواستهای متقاضیان برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سرزمین سوریه چه کار کنیم؛ در طول روز، دهها و صدها نفر در تهران برای اعزام به سوریه نزد ما می آیند که از این تعداد فراوان رفته اند و فراوان هم نرفته اند.

وی افزود: یکی از معضلات ما در سپاه تهران بزرگ، پاسخگویی به همین تقاضاهاست که چون نمی توانیم جواب مثبت به آنها بدهیم، شرمنده این عزیزان می شویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در پایان خاطرنشان کرد: آینده جبهه سوریه را شفاف و روشن و البته آزاد می بینم.



محسن
|
-
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
0
0
خدایا قسمت ما هم بکن
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
0
0
اول خدا را شکر کنیم. دوم استغفار کنیم. سوم نیت شهادت، تکمیل فرم، همراهی با عاشقان مدافع حرم، مبارزه با ظالم و ان شاالله اگر توفیق یافتیم شهادت؛ التماس دعا
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *