دلایل فرزند "دیپلمات ربوده شده" برای اثبات زنده بودن پدرش

12:20 - 26 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۵۰۰۶
دسته بندی: سیاست
دبیر کمیته مردمی پیگیری سرنوشت چهار دیپلمات ربوده شده با تاکید بر این که قطعا آنها زنده هستند، گفت: شواهد زیادی مبنی بر انتقال دیپلمات های ربوده شده به زندان های رژیم صهیونیستی وجود دارد.
دلایل فرزند به گزارش گروه سیاسی ، سید رائد موسوی فرزند سید محسن موسوی یکی از دیپلمات های ربوده شده در لبنان با تاکید بر این که اطلاعات موثقی مبنی بر زنده بودن این چهار دیپلمات ربوده شده وجود دارد، اظهار داشت: وقتی اطلاعات موثق در این راستا ارائه می شود، حتما بر یک مبنایی است، بر اساس گزارش های موجود قطعا این افراد در قید حیات هستند.

در همین زمینه بخوانید: متوسلیان تا تابستان سال 95 زنده بوده است/ ردیابی محل اسارت 4 دیپلمات ربوده شده

وی ادامه داد: من بارها گفتم این ها ربوده شده اند، ترور نشده اند، وقتی فردی را می ربایند یعنی دنبال ربایش وی بوده اند نه دنبال کشتنش، بحث هایی که در مورد شهادت آن ها مطرح می شود در حد خواب است و ما نمی توانیم راجع به جان چهار نفر با یک خواب تصمیم بگیریم.

دبیر کمیته مردمی پیگیری سرنوشت چهار دیپلمات ربوده شده اظهار داشت: باید برای شهادت این ها دلیلی وجود داشته باشد، از ما ( وابستگان به ربوده شدگان) دی ان ای هم گرفته شده ولی هنوز کسی نتوانسته است در موضوع شهادت این افراد دلیلی بیاورد.

موسوی در پایان گفت: شواهد زیادی وجود دارد که دیپلمات های ربوده شده به زندان های رژیم صهیونیستی منتقل شده اند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *