19 عنوان کتاب جدید با موضوع قهرمانان شهید ارتش رونمایی می‌شود

21:40 - 21 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۳۳۴۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش از رونمایی 19 عنوان کتاب جدید تا پایان امسال خبر داد و گفت: هفت اثر از این تعداد به معرفی شهدای مدافع حرم ارتش اختصاص دارد.
19 عنوان کتاب جدید با موضوع قهرمانان شهید ارتش رونمایی می‌شود
به گزارش گروه سیاسی ، امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی درباره آخرین آثار مکتوب تولید شده در این سازمان اظهار داشت: 19 عنوان کتاب جدید را با موضوع 19 شهید ارتش که کمتر شناخته شده‌اند، در زمان برگزاری اردوهای راهیان نور رونمایی خواهیم کرد.

وی افزود: این کتاب‌ها که در قطع جیبی منتشر خواهند شد را یا در بهمن‌ماه و یا در روز ملی راهیان نور در خرمشهر رونمایی می‌کنیم.

امیر گلفام ادامه داد: شهیدان آبشناسان، همتی، زارعی و نصرت‌زاد ازجمله قهرمانان جنگ هستند که در این کتاب‌ها به مخاطبان معرفی می‌شوند. شهید نصرت‌زاد کسی است که در حفظ سنندج عملکرد بی بدیلی داشت و رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره این شهید در خطبه‌های نماز جمعه صحبت کرده‌اند؛ اما بسیاری از مردم درباره این قهرمان کشورمان چیزی نمی‌دانند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش اضافه کرد: هفت کتاب از کتاب‌های یاد شده نیز مربوط به شهدای مدافع حرم ارتش هستند.

وی تصریح کرد: ما در حوزه نشر دفاع مقدس، هر ساله آثار بسیار خوبی را منتشر و تلاش می‌کنیم درباره آن دسته از قهرمانان دفاع مقدس که کمتر نامی از آنها برده شده، مطالب جدیدی منتشر کنیم.

امیر گلفام در پایان گفت: فصلنامه الماس ایران را نیز به تازگی رونمایی کرده‌ایم، که یک فصلنامه بسیار وزین و کامل درخصوص تحلیل تاریخ دفاع مقدس به شمار می‌آید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *