پرونده‌های بهداشتی خارج از نوبت رسیدگی می‌شوند

14:48 - 22 مرداد 1393
کد خبر: ۲۴۳۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با اشاره به رسیدگی خارج از نوبت به پرونده‌های بهداشتی، از ورود 682 فقره پرونده بهداشتی به این اداره کل در چهار ماه اول امسال خبر داد.

: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با اشاره به رسیدگی خارج از نوبت به پرونده‌های بهداشتی، از ورود 682 فقره پرونده بهداشتی به این اداره کل در چهار ماه اول امسال خبر داد.
به گزارش ، مهدی عباسی با بیان اینکه یکی از صلاحیت‌های مهم تعزیرات حکومتی، رسیدگی به تخلفات بهداشتی واحدهای صنفی و غیرصنفی است، افزود: پرونده‌های بهداشتی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و در شعبه ویژه‌ رسیدگی می‌شود.
وی ادامه داد: گزارش‌های مردمی و یا گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت از جمله مواردی هستند که منجر به تشکیل پرونده و شروع به رسیدگی درشعب بهداشتی تعزیرات حکومتی می‌شوند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع بهداشت و سلامت افراد جامعه، این موضوع با مداقه بیشتر و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و متخلفان بهداشتی به اشد مجازات که در قانون احصاء شده محکوم می‌شوند و هیچ‌ اغماضی هم صورت نمی‌گیرد.
عباسی در خصوص عملکرد شعب بهداشتی در چهارماهه ابتدایی امسال گفت: دراین مدت 682 فقره پرونده بهداشتی به شعب وارد شده است که از این تعداد 669 فقره مختومه و متخلفین در مجموع به مبلغ 351 میلیون و 995 هزار و 100 ریال جزای نقدی محکوم شدند.
وی بیشترین تخلف بهداشتی را خواربارفروشی با 116 فقره، نانوایی با 67 فقره، قنادی با 49 فقره، اغذیه‌فروشی با 29 فقره، قصابی 24 با فقره، قهوه‌خانه‌ها با 22 فقره، کبابی با 20 فقره و رستوران‌ها با 17 فقره انجام دادند و بقیه واحدها در مراتب بعدی هستند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *