ریاست جمهوری کلینتون دنیا را بی‌ثبات می کند

13:07 - 18 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۲۳۷۶
پایگاه تحلیلی بریت بارت در گزارشی نوشت که هیلاری کلینتون تاکنون در هرسمتی که قرار داشته است اقداماتی در راستای بی‌ثبات کردن کشورها انجام داده است.
ریاست جمهوری کلینتون دنیا را بی‌ثبات خواهد کردبه گزارش گروه بین‌الملل ، پایگاه تحلیلی بریت بارت در گزارشی نوشت: هیلاری کلینتون تاکنون در هرسمتی که قرار داشته است اقداماتی در راستای تأثیر بر دیگر کشورها انجام داده و این تاثیر در راستای بی‌ثبات کردن کشورها بوده است.

در این گزارش آمده است که کلینتون در کارنامه کاری خود سمت‌هایی مانند وزارت امور خارجه در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما و نقش فعال در بنیاد کلینتون را دارد که اقدامات وی در این دوران منجر به ایجاد بی‌ثباتی در بعضی از کشورها شده است.

بریت بارت در ادامه می‌افزاید: خانواده کلینتون‌ها روابط طولانی مدت بسیار خوبی با عربستان سعودی داشته‌اند و گزارش‌ها حاکی است که مقامات سعودی 50 میلیون دلار به بنیاد کلینتون کمک کرده‌اند و این ارتباطات تا جایی پیش رفته است که کلینتون به طور غیر رسمی اذعان کرده که شواهدی در دست دارد که عربستان از تروریست‌های داعش و دیگر گروه‌های افراطی در منطقه حمایت لجستیکی و مالی می‌کرده است. 
 
در مورد اقدامات کلینتون در داخل آمریکا بریت بارت نوشته است: کلینتون علاوه بر روابط مالی با شرکت‌های خارجی روابط بحث‌برانگیزی نیز با برخی از نهادهای داخلی آمریکا داشته است.

در ادامه این گزارش آمده است: هیلاری کلینتون از برخی نهادهای تجاری مبالغی به عنوان هدیه دریافت کرده است که در قبال این هدایا به آنها وعده «مرزهای باز» داده است.

این پایگاه تحلیلی دربخش دیگری نوشت: روابط کلینتون با مقامات دادگستری آمریکا در پی تحقیق در مورد پرونده ایمیل‎‌ها نیز باعث به وجود آمدن سوالاتی مبنی بر وجود باندبازی و فساد در آمریکا شده است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *