مسئولان نباید بیش از اندازه به نزدیکان خود اعتماد داشته باشند/آموزشهای حفاظت اطلاعاتی به مسئولان رضایت‌بخش نیست

6:25 - 17 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۱۶۶۷
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
محمد جواد جمالی نوبندگانی با بیان اینکه کسب اطلاعات از مسئولان توسط سرویس های جاسوسی بیگانه همواره وجود داشته و اتفاق جدیدی نیست تصریح کرد: کسانی که با مسئولان در رفت و آمد مستقیم هستند باید از فیلترهای امینتی عبور کنند و البته مسئولان نیز نباید بیش از اندازه به نزدیکان خود اعتماد داشته باشند.

مسئولان نباید بیش از اندازه به نزدیکان خود اعتماد داشته باشند/آموزشهای حفاظت اطلاعاتی به مسئولان رضایت‌بخش نیست

محمد جواد جمالی نوبندگانی عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، اظهار کرد: این اتفاق که دشمنان، امروز جزء به جزء زندگی مسئولان کشور را زیر نظر دارند و می خواهند به هر نحو ممکن از آنها اطلاعات کسب کنند، قابل کتمان نیست.

وی با بیان اینکه دشمن برای تحقق این هدف خود از هر راهی وارد می شود تاکید کرد: سواستفاده از تلفن های همراه مسئولان و برقراری رابطه با اعضای خانواده و نزدیکانی که به خانه های مسئولان رفت و آمد دارند، از جمله شیوه های کسب اطلاعات سرویس های جاسوسی بیگانه از مسئولان ما محسوب می شود.

جمالی نوبندگانی با بیان اینکه کسب اطلاعات از مسئولان توسط سرویس های جاسوسی بیگانه همواره وجود داشته و اتفاق جدیدی نیست تصریح کرد: کسانی که با مسئولان در رفت و آمد مستقیم هستند باید از فیلترهای امینتی عبور کنند و البته مسئولان نیز نباید بیش از اندازه به نزدیکان خود اعتماد داشته باشند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم در پایان خاطر نشان کرد: میزان آموزش های امنیتی و حفاظت اطلاعاتی به مسئولان کشوری ما که به اطلاعات محرمانه دسترسی دارند، متاسفانه رضایت بخش نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *