بهره‌مندی سالیانه کارگران از سبد کالا/ میزان سبد کالا ماهیانه 30 تا 120 هزار تومان خواهد بود

13:24 - 22 مرداد 1393
کد خبر: ۲۴۱۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس کارگروه تخصصی مزد و بهره وری وزارت کار اعلام کرد: کارگرانی که ماهیانه زیر یک میلیون تومان دستمزد دریافت می کنند از سبد کالای جداگانه برخوردار شوند. سبدی که در سال پنج مرتبه به کارگران اختصاص می‌یابد.

: رئیس کارگروه تخصصی مزد و بهره وری وزارت کار اعلام کرد: کارگرانی که ماهیانه زیر یک میلیون تومان دستمزد دریافت می کنند از سبد کالای جداگانه برخوردار شوند. سبدی که در سال پنج مرتبه به کارگران اختصاص می‌یابد.

فرامرز توفیفی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، با تاکید بر لزوم کاهش خط فقر بین جامعه کارگری افزود: وزارت کار در نظر دارد فاصله مصوبه مزدی کارگران را با خط فقر کاهش دهد.

رئیس کارگروه تخصصی مزد و بهره وری وزارت کار، در ادامه اعتبار سبد کالای تخصیصی به کارگران را ما بین 30 تا 120 هزار تومان اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود کارگران سالیانه 5 بار سبد کالا دریافت کنند.
توفیقی، در ادامه از افزایش میزان هزینه های تمام شده تولید در واحدهای تولیدی خبرداد و افزود: هم اکنون عدم شفافیت در واقعی کردن هزینه های مواد اولیه موجب شده است که هزینه های تولید در کشور به میزان 50 درصد افزایش یابد.

این فعال کارگری، با تاکید بر لزوم افزایش میزان بهره وری در واحدهای تولیدی اقزود: هم اکنون شرایطی که در واحدهای تولیدی به دلیل کمبود نقدینگی ایجاد شده است با اهداف هدفمندی یارانه ها در تناقض است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *