برخی از مسئولان تذکرات دستگاههای امنیتی را جدی نمی گیرند/دستگاههای جاسوسی بیگانه بر افراد معتمد مسئولان تمرکز می کنند

10:17 - 16 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۱۳۸۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
اسماعیل کوثری گفت: برخی از مسئولان تصور می کنند احتیاجی به تذکرات دستگاههای امنیتی ندارند درحالیکه خطر نفوذ و جاسوسی، از جمله خطرهایی است که همواره در کمین مسئولان است.
اسماعیل کوثری
اسماعیل کوثری رئیس سابق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه بعضی از مسئولین کشوری نسبت به آموزش های امنیتی برای خودشان مقاومت می کنند عنوان کرد: متاسفانه وقتیکه به برخی از مسئولین یادآوری می شود که مراقب رفت و آمدهای افراد ناشناس و مشکوک و همچنین ورود و خروج برخی اسناد محرمانه و سری به منازل خود باشند، آنها به این تذکرات توجهی نداشته و نسبت به آن مقاومت می کنند.

وی با بیان اینکه به نفع خود مسئولان است که تذکرات و تاکیدات دستگاههای امنیتی را جدی بگیرند تصریح کرد: متاسفانه برخی از مسئولان از نظر خودشان به برخی افراد اعتماد دارند؛ درصورتیکه دستگاههای اطلاعاتی و جاسوسی بیگانه بر روی این افراد معتمد تمرکز می کنند تا در نهایت اطلاعاتی را از طریق این افراد نزدیک به مسئولان به دست آورند.

کوثری ادامه داد: مشکل اینجاست که برخی از مسئولان تصور می کنند احتیاجی به تذکرات دستگاههای امنیتی ندارند درحالیکه خطر نفوذ و جاسوسی، از جمله خطرهایی است که همواره در کمین مسئولان است.

رئیس سابق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با بیان این نکته که اگر عده ای بگویند دشمنان ما بر روی جاسوسی اطلاعات از مسئولان ما تمرکز نکرده اند، این حرف آنها از روی ناآگاهی و ناپختگی است خاطرنشان کرد: اکثر مسئولان ما همکاری های لازم را با دستگاههای امنیتی دارند اما برخی از مسئولان این همکاری و تعامل را انجام نمی دهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *