حجت الاسلام شجونی بر اثر عارضه لوزالمعده درگذشت/ وی عماروار درکنار ولایت بود

8:40 - 16 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۱۳۶۵
مهدی شجونی با بیان اینکه پدرش چندی قبل ازناحیه لوزالمعده دچار عارضه شده بود و داروهای قلب استفاده می کرد، اظهار داشت: وی صبح امروز هنگام اذان صبح به رحمت خدا رفت.
حجت الاسلام شجونی بر اثر عارضه لوزالمعده درگذشت/ وی عماروار درکنار ولایت بودمهدی شجونی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی در خصوص دلیل درگذشت حجت الاسلام شجونی گفت: پدرم از ناحیه لوزالمعده دچارعارضه شده بود و مدتی بود که از داروهای قلب استفاده می کرد و چون مدتی دچار مشکل بود صبح امروز در بیمارستان فیروزگر میدان ولیعصر به رحمت خدا پیوست.

فرزند حجت الاسلام شجونی در خصوص شخصیت پدرش گفت: وی همیشه تأکید بر قدم گذاری در راه انبیاء داشت و همیشه حرف حق را بر زبان جاری می ساخت.

وی با بیان اینکه پدرم از شخصیتهای اصولگرایی بود، تأکید کرد: او همیشه در یک خط مشخص بود و هیچ گاه حزب باد نبود و حتی در قبل از انقلاب هم حرف حق را می زد.

وی خاطر نشان کرد: مرحوم شجونی همواره عاشق ولایت و شهدا بود.

براساس گزارش میزان، پیکر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین جعفر شجونی از اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران و شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، ساعت ٩ صبح فردا (دوشنبه ١٧آبان ماه) از مسجد هدایت واقع در پاسداران، نیستان سوم (بلوار شهرزاد)، خیابان هدایت تشییع و سپس در قطعه 21 بهشت زهرا(س) در جوار شهدای هفتم تیر به خاک سپرده خواهد شد.





ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
0
انالله و انا الیه راجعون روحش شاد و با امام حسین علیه السلام محشور باد، ان شاء الله
امیر
|
-
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
0
خدایش بیامرزد شجاع و شفاف و انقلابی
معلم مدرسه
|
-
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
0
خدا رحمتشان کند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *