تجمع جامعه کارگری در حمایت از مردم غزه برگزار می‌شود

12:39 - 22 مرداد 1393
کد خبر: ۲۴۰۶
خبرگزاری میزان: تجمع جامعه کارگری در حمایت از مردم غزه یکشنبه 26 مرداد ماه برگزاری می‌شود.

: تجمع جامعه کارگری در حمایت از مردم غزه یکشنبه 26 مرداد ماه برگزاری می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی ، خانه کارگر جمهوری اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از قشر زحمتکش کارگر دعوت کرد تا در تجمع جامعه کارگری در حمایت از مردم غزه و در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی، که در 26 مرداد در میدان فلسطین برگزار می شود، شرکت کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

جهان امروز ددمنشی‌ها و تهاجم بی‌رحمانه رژیم وحشی صهیونیست را فراموش نخواهد کرد. هر روز که می‌گذرد این تهاجم، گسترده‌تر و بی‌رحمانه‌تر با سکوت معنادار کشورهای عرب منطقه و سازمان‌های مدعی حقوق بشر و در راس آن سازمان ملل متحد که خود را حامی و ضامن صلح جهانی می‌داند پیگیری می‌شده و هر روز چهره اصلی جنایتکارانه‌ترین دولت نامشروع تاریخ در یک قرن گذشته بیش از پیش عیان می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: جسارت این رژیم نه از سر فرصت‌طلبی که با هماهنگی با برخی دولت‌های منطقه که دهه‌هاست خود را حامی فلسطینیان می‌دانند و با هماهنگی دولت‌های به ظاهر انسان دوست غربی آغاز شده و در مواجهه با مقاومت ستودنی مردم و گروه‌های فلسطینی در تنگنای آتش‌بس و پیروزی، به دنبال گرفتن زمان برای برون رفت از بن‌بست کنونی وحشی‌گری و نسل‌کشی‌های رژیم صهیونیستی را آشکار ساخته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: هیچ ملتی در دنیا نیست که در اوضاع کنونی خاورمیانه علیرغم حوادث به وجود آمده به دست غربی‌ها و دولت‌های دست نشانده آنان در منطقه همچون حملات گروهک ترویستی داعش به سوریه و عراق آسوده‌ خاطر، از کنار وقایع رخ داده در اراضی اشغالی به راحتی بگذرند.

در این بیانیه تاکید شده است: همگام با دیگر ملل جهان و به تبعیت از دیگر اقشار متدین، انقلابی و مسلمانان کشورمان و به یاد امام عزیزمان که انقلاب اسلامی ایران را حامی ملت‌های مظلوم منطقه می‌دانستند، با کارگران و تشکل‌های مختلف این عزیزان در تجمع اعتراضی به این ددمنشی‌ها و سکوت جامعه جهانی و همراهی برخی دولت‌های به ظاهر مسلمان، در روز 26 مرداد ماه 1393 در میدان فلسطین تهران راس ساعت 10 صبح گردهم می‌آییم تا ضمن همدردی با آلام مردم زجر کشیده فلسطین، اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *