رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آخرین وضعیت پرونده زمین‎خواری 200 میلیارد تومانی/ ارجاع استعلامات به اداره ثبت اسناد به منظور رفع نواقص

9:11 - 12 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۹۹۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مرادطلب در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده زمین‎خواری 200 میلیارد تومانی در ورامین گفت: برای تکمیل تحقیقات نهایی پرونده نیازمند کار کارشناسی دقیق هستیم به همین منظور استعلامات اداره ثبت احوال و ثبت اسناد به منظور رفع نواقص مجددا به آنها ارجاع داده شد.
«ابوالقاسم مرادطلب» در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ،  در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده یک فقره زمین خواری با ارزش بیش از 200 میلیارد تومانی در ورامین گفت: پاسخ استعلامات اداره ثبت احوال و اداره ثبت اسناد وصول شد اما به دلیل نواقصی که داشت به منظور رفع نواقص مجددا به آنها ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: هنوز پاسخ استعلامات از کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و جهاد کشاورزی واصل نشده است اما در حال پیگیری هستیم.

مرادطلب افزود:  مدارک و مستندات کافی در این زمینه جمع‎آوری شده است اما  تکمیل تحقیقات نهایی پرونده نیازمند کار کارشناسی دقیق است.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین تصریح کرد: با تداوم بررسی‎ها ، پیگیری های مجدانه و همکاری مسئولان و کارشناسان دیگرادارات  تلاش می کنیم مال از دست رفته به بیت المال بازگردانده شود.

گفتنی است؛ دادستان ورامین پیش از این در گفت‎وگو با از کشف زمین خواری 200 میلیاردتومانی خبر داد و گفت: برخی افراد از طریق تبانی با بعضی از مسئولین ادارات و نهادها شهرستان ورامین و جعل سند به تصرف اراضی واگذار شده به بنیاد جانبازان، کمیته امداد خمینی(ره) و بنیاد علوی مبادرت کردند که متخلفین شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شده است. برای مشاهده مشروح خبر اینجا مراجعه کنید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *