بیانیه طلاب حاضر در تجمع عاشورایی به مناسبت سالروز حماسه 9 دی

13:00 - 09 دی 1393
کد خبر: ۲۳۸۵۳
خبرگزاری میزان: شرکت‎کنندگان در تجمع عاشورایی با صدور قطعنامه‎ای، دخالت استکبار جهانی در امور داخلی ایران را محکوم کردند.

: شرکت کنندگان در تجمع عاشورایی با صدور قطعنامه ای، دخالت استکبار جهانی در امور داخلی ایران را محکوم کردند.

به گزارش گروه سیاسی ، طلاب در قطعنامه‌ای پایبندی عملی به ارزش‎های دینی و آرمان‎های والای رهبر کبیر انقلاب، حفظ روحیه استکبار ستیزی و وحدت همگان حول محور ولایت مطلقه فقیه را رمز بالندگی دانسته و فریب خوردگان را به پیوستن صادقانه به صفوف منسجم موحدین و متدینین ولایی دعوت می‎نماییم.

در این قطعنامه آمده است:

فتنه استکباری-صهیونیستی سال1388 را خط قرمز لا یتغیر نظام دانسته و محاکمه فتنه گران به جرم محاربه با نظام اسلامی، قتل و سلب آسایش روانی و اجتماعی جامعه و اقدام قاطع و انقلابی برای اشد مجازات آن ها را خواهانیم.

فرافکنی مرموزانه بعضی از صاحبان قلم، بیان، ثروت و قدرت نسبت به فتنه پیچیده سال 1388 را شدیدا محکوم، پافشاری کنندگان به اشتباه و امتناع ندامت و ظالمین به نظام دینی را به عنوان باقی‎ماندگان در یاغی بودن دانسته و هوشیاری مسئولین محترم نظام نسبت به تحرکات عوام فریبانه و فتنه جویانه عوامل فتنه دشمن پسند را خواستاریم.

پایبندی عملی به ارزش‎های دینی و آرمان‎های والای رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی، حفظ روحیه استکبار ستیزی و وحدت همگان حول محور ولایت مطلقه فقیه را رمز بالندگی بیش از پیش ایران اسلامی در عرصه بین‎المللی و غلبه بر دشمنان کینه‎توز خارجی و مشکلات داخلی از جمله اقتصادی دانسته و فریب خوردگان جاهل را به قطع امید باطل به دشمن و پیوستن صادقانه به صفوف منسجم موحدین و متدینین ولایی دعوت می‎نماییم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *