وزیر اطلاعات: از سخن رئیس مجلس بهت‌زده شدم

21:58 - 05 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۷۴۱۴
وزیر اطلاعات با رد برخی خبرها مبنی بر درخواست وی برای برگزاری جلسه دیروز مجلس به صورت غیرعلنی گفت: بنده از اول با غیرعلنی بودن جلسه مخالف بودم و اصرار بر علنی بودن جلسه داشتم.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از فارس؛ سید محمود علوی، وزیر اطلاعات در واکنش به انتشار برخی خبرها مبنی بر درخواست وی برای برگزاری جلسه دیروز مجلس به صورت غیرعلنی به منظور پاسخ به سوالات نمایندگان با رد این موضوع اظهارداشت: بنده از اول با غیرعلنی بودن جلسه مخالف بودم و اصرار بر علنی بودن جلسه داشتم و لذا وقتی رئیس جلسه اعلام کرد که وزیر درخواست کرده جلسه غیرعلنی باشد، بهت زده شدم و با صدای بلند اعلام کردم که علنی باشد و این اعلام بنده رای گیری برای غیرعلنی نشد و سوال و جواب بصورت علنی شروع شد در وسط توضیحات بنده برخی نمایندگان پیشنهاد غیرعلنی را دادند که بنده با صراحت در چند نوبت مخالفت خود را با غیرعلنی شدن جلسه اعلام کردم.

وی در ادامه افزود: نمایندگان با مشاهده اصرار بنده بر علنی بودن، رئیس جلسه هم اعلام کرد وزیر با غیرعلنی بودن مخالف است لذا به پیشنهاد عده ای نمایندگان برای غیرعلنی شدن جلسه رای ندادند و بنده از انها تشکر کردم که به حق دانستن مردم، احترام گذاشتند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: تعبیر برخی رسانه و یا خبرگزاری ها که وزیر درخواست جلسه غیرعلنی کرده ولی نمایندگان مخالفت کردند، خلاف واقع است؛ چرا که درخواست اعلام شد ولی با مخالفت بنده به رای گذاشته نشد.

علوی یادآور شد: بنده دو هفته قبل به بخش پارلمانی خودمان گفته بودم که جلسه باید علنی باشد؛ زیرا من با غیرعلنی بودن جلسه مخالفم.

گفتنی است، روز گذشته تعدادی از سایت ها و خبرگزاری ها از جلسه دیروز مجلس طی خبری اعلام کرده بودند که محمود علوی برای پاسخ به سوال 3 نفر از نمایندگان مجلس درخواست نشست مجلس به صورت غیرعلنی را داشته بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *