اولین همایش سراسری مصرف منطقی دارو و مکمل

17:27 - 05 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۷۳۶۹
اولین همایش و سمینار سراسری مصرف منطقی دارو و مکمل به همت سازمان نظام پزشکی تهران و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مدت سه روز در محل سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.
به گزارش گروه فضای مجازی ، فراز مجاب دبیر این همایش در مراسم افتتاحیه با اشاره به اینکه عواملی همچون هزینه های خرید دارو و محدودیت های بیمه، موجب ایجاد بازار سیاه دارویی و تجویز غیر منطقی دارو شده اند، بر لزوم برنامه ریزی جهت تجویز و مصرف منطقی دارو تاکید کرد.

او همچنین با اشاره به عوارض جبران ناپذیر تجویر دارو توسط افراد غیر تحصیلکرده گفت: برگزاری همایش بازآموزی تجویز و مصرف منطقی دارو و آنتی بیوتیک با هدف ارائه جنبه های مختلف تجویز دارو در رشته های مرتبط، توسط اساتید مجرب این رشته‌ها صورت گرفته و محورهای متعددی از جمله تجویز و مصرف منطقی دارو، فرآورده های مکمل غذایی، فرآورده های آنتی بیوتیک و ... در برنامه های این همایش مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

دبیر همایش مصرف منطقی دارو و مکمل در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد که علاوه بر سخنرانی ها و ارائه مطالب علمی، نمایشگاه جانبی نیز در محل همایش برگزار می شود.

در این نمایشگاه شرکت های مطرح صنعت تولید و پخش دارو همچون داروگستر یاسین، شفا دارو و دارو پخش حضور دارند. لازم به ذکر است شرکت در این همایش برای گروه های هدف، ۱۸ امتیاز باز آموزی در بر خواهد داشت. 

همایش و نمایشگاه بازآموزی تجویز و مصرف منطقی دارو و آنتی بیوتیک، از ۵تا ۷ آبان ماه در محل سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.

اولین همایش سراسری مصرف منطقی دارو و مکمل



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *