برخورد قاطع با برگزارکنندگان مسابقات سگ‌های جنگی/ چند مغازه عرضه کننده لباس‌های نامتعارف پلمب شدند

11:20 - 05 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۷۱۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
ملکی گفت: در راستای برخورد با ناهنجاری‌ها دستور داده شد که با برگزارکنندگان مسابقات بین سگ‌ها برخورد جدی صورت گیرد.
مجتبی ملکی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از برخورد قاطع با برگزارکنندگان مسابقات سگ های جنگی خبرداد و گفت: در راستای برخورد با ناهنجاری ها دستور داده شده است که با برگزارکنندگان مسابقات بین سگ ها برخورد جدی صورت گیرد.

این مقام قضایی اظهار کرد: احیاناً افرادی در سطح شهر سگ گردانی می‌کنند و در محیط‌هایی خاص جمع می‌شوند و سگ‌های خود را به نمایش گذاشته یا به مسابقه می‌گذارند و موجب نارضایتی مردم و متدینین می‌شوند که  برخورد قاطع و جدی دراین راستا با متخلفان صورت می گیرد.


وی در ادامه با اشاره به برخورد قاطع با فرهنگ بی حجابی و بد حجابی نیز گفت: یکی از موضوعاتی که در جلسات ستاد جرائم خاص استان کرمانشاه مطرح می‌شود برخورد با بی‌حجابی است. جامعه ما یک جامعه اسلامی است و فرهنگ دینی ما اجازه نمی‌دهد که ناهنجاری‌ها بخواهد در جامعه نمود پیدا کند.

ملکی ادامه داد: درباره بی حجابی باید دانست که بی حجابی از مصادیق فعل حرام است و در اینباره هم به شدت برخورد می‎کنیم. لذا دستورات لازم در این خصوص داده شد و با عرضه کنندگانی که لباس نامتعارف عرضه می‌کردند برخورد جدی صورت گرفته و تعدادی نیز پلمب شدند.

وی افزود: با توجه به وضعیت فرهنگی و دینی استان کرمانشاه، تبعیت از دستوراتی که جنبه شرعی هم داشته است بسیار خوب بوده و خوشبختانه عرضه کنندگان لباس های نامتعارف از دستورات تمکین کرده و لباس هایی را که دارای علائم و نمادها و نوشته بودند را جمع آوری کردند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *