دادگاه‌های تجدید نظر نقش مؤثری در بهبود کیفیت آرای دادگاه‌های بدوی دارند

10:54 - 05 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۷۰۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قائم مقام دادگستری استان خوزستان گفت: نقش دادگاه‌های تجدیدنظر در بهبود کیفیت آرای دادگاه‌های بدوی بسیار مهم و تاثیر گذار است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، طباطبایی قائم مقام دادگستری و رئیس دادگاه های تجدید نظر استان خوزستان در مراسم اعطای احکام روسای جدید شعب 15،4و19دادگاه های تجدید نظر خوزستان بر نقش مؤثر دادگاه‌های تجدید نظر تاکید کرد و گفت: نقش دادگاه‌های تجدیدنظر در نظارت بر احکام صادره از سوی دادگاههای بدوی بسیار مهم است و ما باید به جایی برسیم که دادگاه‌های تجدید نظر نقش راهبردی داشته و نظریات اصلاحی آنان منجر به بهبود کیفیت آرای بدوی شود.

وی افزود: در راستای جلب اعتماد مردم، دادگستری خوزستان تمام هم و غم خود را معطوف ارائه خدمت بهينه و مطلوب به مردم كرده تا بتواند در حد امكانات به مردم خدمت‌رسانی داشته باشد.

در ادامه زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان اظهار کرد:شورای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعاوی نقش مؤثری دارد و باید از ظرفیت شوراهای حل اختلاف در پرونده های دادگاه های تجدید نظر که قابلیت مصالحه دارند استفاده شود.

همچنین در پایان این مراسم چنانی ، امیری و بحرانی پور بعنوان روسای جدید شعب 15،4و19دادگاه های تجدید نظر استان خوزستان معرفی شدند.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *