زیر ساخت‎ها بايد در دادسرای قزوين مورد حمايت بيشتری قرار گيرد

11:13 - 05 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۷۰۷۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
انصاری گفت: زيرساخت‎ها بايد در دادسرای قزوين مورد حمايت بيشتری قرار گيرد چراكه خدمات بسياری در اين دادسرا ارائه می‌شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، جمال انصاری رئیس کل دادگستری استان قزوین در ششمين جلسه مسئولان قضايی بیان کرد: در بحث انفورماتيك بايد تلاش كنيم تا خدمت با مشی صحيح و درست به مردم ارائه شود.

وی ادامه داد: همه خدمات ما آن خدمت مطلوب و مورد انتظار مراجعان نيست بايد در اين زمينه گام های موثری برداريم خدمت به مردم را مصداق ندانيم بلكه فرصتي ذي قيمت است كه بايد براساس استحقاق مردم ارائه شود.

این مقام قضایی در استان قزوین  با اشاره به حجم بالای پرونده ها در دادسرای قزوین خاطرنشان کرد: زيرساخت ها بايد در دادسرای قزوين مورد حمايت بيشتری قرار گيرد چراكه خدمات بسياری در اين دادسرا ارائه می‌شود.

انصاری تصریح کرد: کاستی‎هایی وجود دارد که برای رفع این کاستی‎ها پیگیری‎هایی را داشته‎ایم ولی اگر امروز نگرانی هایی وجود دارد ریشه آن در عدم وجود اعتبار مناسب برای حل اساسی مشکل است که ما در حوزه وظایف خود با جدیت این موضوع را پیگیری می کنیم.

وی به لزوم ارتباط هر چه بیشتر مجموعه دستگاه قضا و سازمان های تابعه با جامعه اشاره کرد و اظهار کرد: امروز بايد دستگاه قضا و سازمان ها و ادارات زير مجموعه قوه قضائيه بايد خدمات خود را اطلاع رساني كنند چراكه براساس خدمات ارائه شده قضاوت صورت مي گيرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: از سوي ديگر بايد سياست هاي قوه قضائيه را در مجموعه هاي مديريتي خويش تعميق دهيم كه اين موضوع شامل مسائل سيستمي و غيرسيستمی نيز می‎شود.

وی به موضوع پدافند غيرعامل اشاره کرد و گفت: مديران با موضوع پدافند غيرعامل تا حدی آشنا هستند ولي بايد بازهم توجه خود را در اين زمينه بالاتر ببريم چراكه عداوت دشمن ادامه دارد و تنها تفاوت آن با گذشته تغيير در قالب و شكل اين دشمني است.

انصاری اظهار کرد: امروز دشمن عداوت خود را در اشكال مختلف نشان مي دهد، مراقب باشيم كه هجمه هاي فرهنگي دشمن براي سست كردن ارزش هاي ديني و فرهنگي است از اين رو دشمن بر روي تهاجم نرم تمركز كرده است از اين رو با توجه به هجمه همه جانبه دشمن لازم است آگاه و هوشيار باشيم چراكه در برابر همجمه هاي دشمن گاهي حتي فرصت فكر كردن هم نداريم.

وی تأکید کرد: پدافند غيرعامل در نگاه كلان و فراگير شامل مسائل مرتبط با صنايع، انرژي، امنيت غذايي، دفاعي و ... مي شود ولي در دستگاه قضا اين موضوع مصاديق ديگري دارد كه بدان توجه شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تأکید کرد: در دستگاه قضا بايد به زيرساخت ها بپردازيم چراكه در دستگاه قضا داده ها و اطلاعات مختلفي وجود دارد كه حفظ اين داده ها از شاخصه هاي پدافندغيرعامل است.

وی افزود: شناخت آسيب ها، اشكالات و تهديدها از جمله مسائلي است كه مي تواند به ما در پيشبرد كارها هر چه بيشتر كمك كند تا با پيش بيني و اقدامات پيشگيري بتوانيم به فرايند مناسب دست يابيم.

انصاری گفت: دادگستري در اين زمينه برنامه هاي آموزشي را تدارك ديده است چراكه اطلاعات همكاران بايد افزايش يابد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *