قانون نحوه اجرای محکومیت‏‌های مالی در نظم حقوق کنونی

9:59 - 05 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۷۰۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
یکی از موارد مهم و شایع در جامعه، موضوع محکومیت‌های مالی است. در این رابطه کتاب «قانون نحوه اجرای محکومیت‎های مالی» تالیف شده که در آن نویسنده هر ماده را با توجه به پیامی که در آن آمده است، تشریح کاربردی کرده است.
قانون نحوه اجرای محکومیت‏‌های مالی در نظم حقوق کنونیبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، آگاهی از قوانین کاربردی و مورد نیاز همه، علاوه بر نیاز یک ضرورت اجتماعی است.
 
یکی از موارد مهم و شایع در جامعه، موضوع محکومیت‌های مالی است. در این رابطه کتاب « قانون نحوه ی اجرای محکومیت های مالی» توسط  «یاسر میرزا جعفری» تألیف شده و در آن به شرح قانون نحوه‌ی اجرای محکومیت‌های مالی مصوب 1394 پرداخته شده است.
 
کتاب مذکور در 152 صفحه تدوین شده است و اخیراً توسط انتشارات فردوسی چاپ و منتشر شد.
 
نویسنده کتاب هر ماده را با توجه به پیامی که در آن آمده است، تشریح کاربردی کرده است. برخی گفتارهای این کتاب عبارتند از:

کلیاتی درباره قانون جدید نحوه اجرای محکومیت‌های مالی، شناسایی اموال محکوم علیه، حبس محکوم علیه، ادعا و اثبات اعسار، مستثنیات دین، امکان ممنوع الخروج نمودن بدهکار مالی، قانون نحوه وصول مطالبات بانکها و....

این کتاب با شرح مواد بر اساس قوانین مرتبط و رویه، بیان راهکارها مطالبه مهریه و نفقه زوجه و بیان راهکارهای قانونی وصول طب از بدهکار مودر استفاده حقوقدانان، قضات، وکلا و دانشجویان حقوق و مردم است.
 
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *