دوره آموزشی تخصصی وحدت رویه در مازندران برگزار می شود

9:05 - 05 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۹۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران از برگزاری دوره آموزشی تخصصی وحدت رویه معاینات در پزشکی قانونی طی روزهای 6 و 7 آبان ماه در ساری خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، دکتر علی عباسی از برگزاری دوره  آموزشی تخصصی وحدت رویه معاینات  در پزشکی قانونی طی روزهای 6 و 7 آبان ماه در ساری خبر داد.

وی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی یکی از سیاست‌های سازمان در راستای ارتقای سطح آگاهی، دانش و مهارت کارشناسان و پزشکان است که به صورت هدفمند و مستمر برگزار می شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در ادامه  تصریح کرد: کارشناسان بر حسب نیاز در این دوره های آموزشی شرکت می کنند و پس از گذراندن دوره ، ضمن بهره‌مندی از امتیاز آموزش مداوم ، ازآخرین تغییرات و افزایش مهارت علمی  نیز مطلع می شوند.

عباسی هدف  از برگزاری دوره های آموزشی را رسیدن به وحدت رویه و اظهار نظر یکسان در مراکز پزشکی قانونی سراسر کشور عنوان کرد و افزود : در این دوره نیز مباحثی همچون مروری بر اناتومی ستون فقرات، بررسی قوانین مجازات اسلامی مرتبط، شکستگی ستون فقرات و وضعیت التیام آن ، صدمات نخاع  ، معرفی کیس ، بحث و تبادل نظر  وحدت رویه در کارشناسی‌ها و ... ارائه می شود .

وی  یادآور شد:  دوره تخصصی آموزشی  وحدت رویه در معاینات پیشرفته با حضور کارشناسان و پزشکان استان مازندران ،خراسان رضوی و شمالی ، کردستان ، سمنان ، گیلان و گلستان به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی و آموزشی بیمه ایران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *