رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رقم حق التدریس معلمان بیشتر از اساتید دانشگاه علمی کاربردی است/ معلم دوشیفته در شهر تهران نداریم

11:21 - 08 دی 1393
کد خبر: ۲۳۶۸۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مشاور وزیر آموزش و پرورش،با بیان اینکه رقم حق التدریس معلمان بیشتر از اساتید دانشگاه علمی کاربردی است، گفت: بیشتر معلمان دو شیفته مرد هستند و در مقطع ابتدایی در شهر تهران معلم دوشیفته حق التدریسی نداریم.

: مشاور وزیر آموزش و پرورش،با بیان اینکه رقم حق التدریس معلمان بیشتر از اساتید دانشگاه علمی کاربردی است، گفت:  بیشتر معلمان دو شیفته مرد هستند و در مقطع ابتدایی در شهر تهران معلم دوشیفته حق التدریسی نداریم.

 محمد فاضل در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره معلمان حق التدریس در مدارس اظهار کرد: در مقطع ابتدایی ما به ندرت معلم حق التدریسی داریم و بیشتر معلمانی که تحت این روند در مراکز آموزشی تدریس می کنند در دبیرستان ها حضور دارند.

معلمان دو شیفته بیشتر مرد هستند

وی با بیان این مطلب که معلمان دو شیفته بیشتر مرد هستند، تصریح کرد: آقایان به دلیل مسئولیت هایی که بر عهده دارند بیشتر از دوشیفت کار کردن استقبال می‌کنند و امار معلمان زن که در دوشیفت کار می کنند بسیار کم است.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش در ادامه عنوان کرد: معلم حق التدریس که به طور دو شیفته کار کند، در مقطع ابتدایی در شهر تهران وجود ندارد و بیشتر در مناطق روستایی است.

فاضل با اشاره به این مطلب که بیشتر معلمان دوشیفته در مقطع اول و دوم دبیرستان مشغول به تدریس هستند، اذعان کرد: معلمانی که در دو شیفت و به طور حق التدریس کار می کنند تنها در زمنیه تخصص خود در دبیرستان‌ها فعالیت دارند.

رقم حق التدریس معلمان بیشتر از اساتید دانشگاه علمی کاربردی است

مشاور وزیرآموزش و پروش افزود: معلمان دبیرستان 24 ساعت و 4 روز در هفته در مدارس تدریس می‌کنند و حقوق معلمان حق التدریس از اساتید حق التدریس در دانشگاه علمی کاربردی بیشتر است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: حقوق معلمان حق التدریس در ساعت حداقل 150هزار ریال است، افرادی که به طور تخصصی در رشته مربوطه در مقطع دبیرستان تدریس می کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *