تشکیل اولین نشست توجیهی کارآموزان قضایی دادگستری خوزستان

18:00 - 04 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۸۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اولین نشست توجیهی کارآموزان قضایی دادگستری استان خوزستان در اول آبان ماه سال جاری با حضور سرپرست معاونت منابع انسانی و 22 نفر از کارآموزان قضایی استان خوزستان برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خوزستان، حجت الاسلام والمسلمين سعید سعدی سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری استان خوزستان گفت: آشنایی با ابعاد مختلف کارآموزی، نکته اول و خیلی مهم این دوره به شمار می‌رود.

وی افزود: دستگاه قضايي استان خوزستان با کمبود قاضی روبروست و نیاز شدید به جبران این خلاء و جذب قضات جوان و کارآمد دارد.

این مقام قضایی ادامه داد: بخش تئوری این کارآموزی طبق جدول زمان بندی شده و به صورت کاملاً منظم و دقیق در حال برگزاري است و عدم حضور در این کلاس‌ها باعث لغو ابلاغ شخص غایب می‌شود.

حجت الاسلام سعدی خطاب به كارآموزان، گفت: شما عزیزان نهایت تلاش و کوشش خود را در فراگیری مواد قانونی و آیین دادرسی داشته باشید که این دو از مهمترین ابزارهای کار یک قاضی است. نکات مبهم را از قضات دادگاه‌ها کنید و در دفترچه کار خود یادداشت کنید، همچنین با تشکیل گروه‌های سه نفره به بحث و تبادل نظر در این خصوص بپردازید و بخش عملی این دوره که حضور در شعب دادیاری، بازپرسی، خانواده، سرپرستی و ... است را نيز با همین گروه به سرانجام برسانید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *