سامانه ابلاغ الكترونيك تحولی بزرگ در دستگاه قضايی كشور است

0:00 - 05 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۷۶۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سیاوش پور گفت: از اين پس ابلاغيه‎ها به حساب كاربری شخصی افراد در سامانه ابلاغ الكترونيك قضايی ارسال خواهد شد و این امر تحولی بزرگ در دستگاه قضايی كشور است.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، احمد سیاوش پور در نشست شورای برنامه ریزی دادگستری گیلان در خصوص رفع آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهر رود و ساماندهی محل دفن زباله در سراوان هشدار داد و تصریح كرد: متولیان و مسئولان امر باید با رعایت حقوق شهروندی به این مساله حساس بوده و اقدامات عملی را در برطرف کردن آلودگی های زیست محیطی به انجام برسانند.

رئیس كل دادگستری استان در این نشست با ارائه گزارشی از سفر به كشور ژاپن كه به منظور بازدید از طرح ها و تجارب موفق دولت ژاپن در زمینه مدیریت یکپارچه تالاب هاصورت گرفته بود ، خاطر نشان كرد: این كشور در احیای تالاب ها و حفظ آنان تلاشهای مثمر ثمری داشته وباید از تجارب و دستاوردهای موفق سایر كشورهای توسعه یافته در زمینه حفظ و نگهداری تالابها ، محیط زیست و منابع طبیعی بصورت كاربردی بهره برد.

رئیس شورای قضایی استان همچنین در خصوص رفع آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهر رود و ساماندهی محل دفن زباله در سراوان هشدار داد و تصریح كرد: متولیان و مسئولان امر باید با رعایت حقوق شهروندی به این مساله حساس بوده و اقدامات عملی را در برطرف نمودن آلودگی های زیست محیطی به انجام برسانند.

سیاوش پور با اشاره به آسیب های بجا مانده از شیرابه های زباله ها و بجا ماندن آثار آن در اكولوژی منطقه اعم از منابع طبیعی ، محیط زیست ، رودخانه ها ، دام و ... تاكید كرد: دادستان ها ی استان در برخورد با اهمال و كم كاری متولیان امر اقدام لازم را انجام دهند.

رییس كل دادگستری استان گیلان در ادامه اجرای سامانه ابلاغ الكترونیك را تحول بزرگی در دستگاه قضایی كشور برشمرد و از همه روسای دادگستری ها، دادستانها، مسئولین و اصحاب رسانه خواست تا اطلاع رسانی و آگاهی رسانی به مردم شریف استان جهت خدمات رسان مناسب، به بهترین نحو صورت گیرد.

احمد سیاوش پور استفاده از این سامانه را موجب بالا بردن امنیت روانی مردم ذكر كرد و اذعان داشت: از این پس ابلاغیه ها به حساب كاربری شخصی افراد در سامانه ابلاغ الكترونیك قضایی ارسال خواهد شد.

در پایان حجت الاسلام میر محمدی معاون ناظر حوزه های قضایی آستارا و حویق گزارشی از عملكرد 6 ماهه این دو حوزه قضایی ارائه کرد.

لازم به ذكر است در این نشست مجید الهیان ، قائم مقام رییس كل دادگستری استان گیلان ،اخبار و رویدادهای مهم استان را به سمع حاضرین رسانده و پس از ایشان هر کدام از معاونین گزارشی از حوزه های تحت سرپرستی ارائه کردند و در خاتمه، پس از طرح مسایل مرتبط با دستگاه قضایی استان، تصمیمات لازم اتخاذ و مصوب شد.

انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *