تاکید بر افزایش دانش و آگاهی معاونان پیشگیری از وقوع جرم/ کاهش آسیب‌های فضای مجازی در دستور کار

12:45 - 04 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۶۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
الفت ضمن تاکید بر افزایش دانش و آگاهی معاونان پیشگیری از وقوع جرم در موضوع فضای مجازی گفت: کاهش آسیب‌های فضای مجازی یکی از دغدغه‌های معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه است.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ،محمدباقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در گردهمایی معاونین اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استانها در تبریز یکی از دغدغه‌های معاونت پیشگیری از وقوع جرم را کاهش آسیب‌های فضای مجازی عنوان کرد.

وی گفت: جرم موجودِ زنده و فعال است، حرکت و رشد می‌کند، اوج می گیرد و فرود می‌آید و پنهان و آشکار می‌شود، لذا برنامه‌ها باید متناسب با حرکت جرم باشد، لیکن از برنامه‌های کشوری نیز نمی‌توان چشم پوشی کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امروزه ایجاد نظام‌های پیشگیری مورد تأکید دولتمردان و سیاستگذاران کلان کشورها است اظهار کرد: بدون داشتن نظام‌های پیشگیری، کار بسیار سخت می‌شود و اقدامات نیز باید قانونمند باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه همچنین با ذکر آسیب‌های فضای مجازی و تأثیر فضای مجازی بر روند رشد جرایم، بر افزایش دانش و آگاهی معاونان پیشگیری از وقوع جرم در این موضوع تأکید کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *