قاتل دانشجوی کرمانی دستگیر شد

9:08 - 04 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۴۸۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
سالاری از دستگیری قاتل دانشجوی کرمانی خبرداد و گفت: با تلاش و پیگیری ماموران اداره کل اطلاعات یکی از متهمان تحت تعقیب که 15 اسفند سال 94 در شهر جیرفت اقدام به قتل معین کاظمی کرده بود، دستگیر و تحویل دادستانی شد.
دادستان عمومی و انقلاب کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از دستگیری قاتل دانشجوی کرمانی خبرداد وگفت: در ادامه اقدامات قضایی و اطلاعاتی هفته‌های گذشته در جنوب استان کرمان، با تلاش و پیگیری ماموران اداره کل اطلاعات یکی از متهمان تحت تعقیب که 15 اسفند سال 94 در شهر جیرفت اقدام به قتل معین کاظمی کرده بود، دستگیر و تحویل دادستانی شد.

وی افزود: مقتول اهل رابر و دانشجو بوده است که پس از یک مشاجره لفظی به وسیله چاقو هدف حمله قرار گرفته و به صورت ناجوانمردانه‌ای به قتل رسیده است.

سالاری اضافه کرد: قاتل که دارای سلاح بوده و در جبالبارز و شهر جیرفت دست به اقدامات شرارت آمیز و تیراندازی‌های ایزایی می زد قصد خروج از استان کرمان و اختفا در یکی از استان‌های کشور را داشت که با حکم قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان( عج) در رصد اطلاعاتی قرار گرفت و توسط اداره اطلاعات جیرفت در تور امنیتی به دام افتاد .





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *