رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیروانی: به هدف اول که صعود به جام جهانی بود رسیدیم/ از حالا برای قهرمانی آسیا تلاش می‌کنیم

23:47 - 03 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۴۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت که به هدف اولش که صعود به جام جهانی بود رسیده و از حالا برای قهرمانی در آسیا تلاش می‌کند.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیرحسین پیروانی گفت:این برد شیرین را به تمام مربیان زحمت‌کشی که در باشگاه‌ها از رده‌های پایه برای آموزش و پرورش بازیکنان زحمت می‌کشند، تقدیم می‌کنم. این برد را تقدیم می‌کنم به تمام همکارانم و بازیکنانی که دو سال، خالصانه در کنار من زحمت کشیدند و در نهایت این برد را تقدیم می‌کنم به ملت شریف ایران که دعای آن‌ها به ما انرژی مضاعف داد.

وی افزود: تشکر ویژه‌ای از سرمربی تیم‌ ملی ایران کارلوس کی‌روش دارم چرا که به من کمک‌ کرد تا ساختار تیمم را منسجم و منظم‌کنم. بازیکنان من امروز بسیار عالی بازی کردند. آن‌ها توانستند بعداز ۱۶سال به جام جهانی صعود کنند. آن‌ها مزد تلاش خود را گرفتند و من از همی نجا از تک تک آن‌ها و خانواده‌هایشان تشکر می‌کنم.

پیروانی ادامه داد: تیم ما امروز منسجم و بسیار با دقت عمل کرد و با یک دفاع خوب تمام راه‌های نفوذ ازبکستان را بست و سپس با استفاده از فضاهای خالی به وجود آمده اقدام به حمله کرد و توانست به خوبی بازی را تحت کنترل خود درآورد. در همین لحظه بازی ازبکستان برای من به پایان رسید و از امشب به همراه همکارانم به آنالیز بازی‌های عربستان خواهیم پرداخت‌.

وی در پایان گفت:ما دو هدف داشتیم ابتدا صعود به جام جهانی و سپس قهرمانی در آسیا که به هدف اول رسیدیم و از این لحظه تلاش خود را می کنیم تا به هدف دوم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *