آزادی 31 محکوم غیرعمد توسط عزاداران حسینی در اردبیل

9:16 - 04 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۳۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
نیکوکاران اردبیلی در روزهای عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در اقدامی ماندگار از جنس ایثار و گذشت زمینه آزادی 31 زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کردند.
آزادی 31 محکوم غیرعمد توسط عزاداران حسینی در اردبیلبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی ستاددیه کشور، یوسف خدادادی معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تقدیر از خیرین کشوری بویژه اقدام خداپسندانه دو نفر از نیکوکاران نیک‌اندیش این استان از آزادی 31 تن از مددجویان تحت حمایت ستاددیه در ایام عزاداری سرور شهیدان عالم خبر داد.

وی مشارکت عمومی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را یکی از سنت‌های مرسوم مردم این استان در قالب مراسم‌های مذهبی عنوان کرد و افزود: در کنار اقدام خداپسندانه خیرینی که حتی حاضر نیستند نامی از آن‌ها در رسانه‌ای مطرح شود نباید از همیاری خوب اولیاءدم و طلبکاران و خانواده این شکات خصوصی هم غافل بود که به منظور تسریع در روند آزادی یک محبوس آبرومند آن‌ها نیز از بخشی از حقوق حقه خود گذشت کردند.

دبیر هیئت امنای نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل یادآور شد: مجموع بدهی این زندانیان آزاد شده رقمی بالغ بر ۳ میلیارد ریال بود که با گذشت سخاوتمندانه شاکیان تنها با پرداخت مبلغی معادل 800 میلیون ریال این افراد از بند حبس رهایی یافتند.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *