جزئیات جلسه غیرعلنی برای بررسی سخنان روحانی/ لاریجانی: ادبیات رئیس‌جمهور قابل دفاع نیست

13:25 - 21 مرداد 1393
کد خبر: ۲۳۶۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت

: جلسه غیرعلنی مجلس با موضوع بررسی اظهارات روز گذشته رئیس‌جمهور پس از 40دقیقه به پایان رسید و طی این جلسه رئیس مجلس ادبیات روحانی را غیرقابل دفاع عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان به نقل از یک منبع آگاه، در این جلسه نمایندگان موافق و مخالف صحبت کردند. فصل مشترک سخنان هر دو گروه اما محکوم کردن ادبیات رئیس‌جمهور در سخنرانی روز گذشته در همایش رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران بود.

حسین طلا و روح‌الله حسینیان نمایندگان مخالف و جواد هروی و محمد قسیم عثمانی نمایندگان موافق بودند و هر چهار نفر تاکید کردند که این ادبیات در شأن نظام ما نیست.

در پایان جلسه غیرعلنی امروز مجلس علی لاریجانی رئیس قوه مقننه به جمع‌بندی جلسه پرداخته و تاکید کرد: در شرایط فعلی و با توجه به حساسیت‌های منطقه لازم است به‌گونه‌ای عمل شود که به اختلافات دامن زده نشود.

لاریجانی  در این جلسه تاکید کرد ه است که ادبیات رئیس جمهور در روز گذشته قابل دفاع نبود.

به گزارش میزان به دنبال جمع‌آوری 180 امضای نمایندگان در جلسه امروز مجلس، جلسه از حالت علنی خارج شد و نمایندگان مجلس تاثیرات سخنان روز گذشته روحانی را به صورت غیرعلنی بررسی کردند.

حسن روحانی روز گذشته در همایش رؤسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور گفت: «یک عده به ظاهر شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی هستند و تا حرف مذاکره پیش می‌آید می‌گویند ما می‌لرزیم. به جهنم؛ بروید یک جای گرم برای خود پیدا کنید. خداوند شما را ترسو و لرزان آفریده است». این سخنان واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *