خودرو ام‌جی-جی‌تی را بیشتر بشناسید + تصاویر

10:28 - 04 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۲۷۱
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مدل تازه ام‌جی-جی‌تی در مقام یک سدان اسپرت با ورود خود به کشور تکمیل کننده سبد محصولات این شرکت محسوب می شود و قیمت حدودی آن 115 میلیون تومان درنظرگرفته شده است.
 
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، مدل تازه MG GT در مقام یک سدان اسپرت است و از منظر طراحی خارجی، به‌گونه ایست که خطوط برجسته رو کاپوت به شکل V در آمده و در نهایت به نشان MG بروی جلو پنجره می رسد که این عناصر بخش هایی از فاکتورهای مشترک در طراحی تمام محصولات MG است.

خودرو ام‌جی-جی‌تی را بیشتر بشناسید + تصاویر

لازم به ذکر است این خودرو از یک موتور 1498 سی سی خطی 4 سیلندر به همراه توربو شارژ بهره می‌گیرد و دارای حداکثر قدرت 127 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه است.

خودرو ام‌جی-جی‌تی را بیشتر بشناسید + تصاویر

گفتنی است حجم باک بنزین MG  برابر با 55 لیتر بوده و مصرف سوخت ترکیبی در هر 100 کیلومتر 7.5 لیتر تعیین شده است.

همچنین شتاب 0 تا 100 این سدان 8.9 ثانیه به ثبت رسیده است و حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت را بر روی صفحه نشان می‌دهد.

خودرو ام‌جی-جی‌تی را بیشتر بشناسید + تصاویر

این خودرو از لحاظ امکانات و آپشن های رفاهی، به لیست بلند بالایی از تجهیزات ایمنی و آسایشی مجهز شده است که از جمله شاخص ترین آن‌ها می توان به سانروف، روکش چرمی صندلی ها، ترمزEBD، چراغ بدرقه (تامین روشنایی مسیر پس از خارج شدن سرنشینان از خودرو در تاریکی شب)، کنترل پایداری ESP، کروز کنترل، دوربین دید عقب و تهویه مطبوع مجهز به فیلتر جذب ذرات اشاره کرد.

خودرو ام‌جی-جی‌تی را بیشتر بشناسید + تصاویر

از دیگر آپشن‌های این خودرو می‌توان به 6 عدد کیسه هوای ایمنی، شیشه های ضد اشعه (UV)، آینه های برقی مجهز به سیستم گرمکن همچنین باز شدن قفل مرکزی و قطع اتوماتیک سیستم سوخت در تصادفات اشاره کرد.

خودرو ام‌جی-جی‌تی را بیشتر بشناسید + تصاویر

این سدان اسپرت، دارای رینگ آلومینیومی 16 اینچ به همراه لاستیک R16 55/205 است و ابعاد آن با طول 4612 میلی‌متر، عرض 1804 میلی‌متر و ارتفاع 1488 میلی‌متر در نظرگرفته شده است که فاصله دومحور آن به 2650 میلی‌متر می‌رسد.

لازم به ذکر است که وزن این خودرو بدون سرنشین 1350 کیلوگرم تعیین شده و مجهز به گیربکس 6 دنده اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان (F1 Pedal) است.

گفتنی است قیمت تقریبی این خودرو با درنظر گرفتن امکانات و آپشن‌های ذکر شده، در بازار داخلی حدود 115 میلیون تومان درنظرگرفته شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *