رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کمتر از یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای خرید تضمینی گندم نیاز داریم

5:45 - 04 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۲۳۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ظرف امروز و فردا کار پایان پرداخت خرید تضمینی گندم به گندم‌کاران را اعلام خواهیم کرد.
کمتر از یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای خرید تضمینی گندم نیاز داریم

به گزارش گروه سیاسی ، محمد نهاوندیان در نشست شورای اداری شهرستان خمین که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: 14 هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار برای خرید تضمینی گندم لازم بود که کمتر از یک هزار میلیارد تومان آن باقی مانده است.

وی تصریح کرد: روز گذشته یک هزار و 900 میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده و ظرف امروز و فردا پایان پرداخت خرید تضمینی گندم به گندمکاران را گزارش خواهیم کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور بیان داشت: همچنین ظرف هفته‌های آینده 20 هزار و 500 میلیارد تومان بابت بدهی به پیمانکاران پرداخت خواهد شد.

نهاوندیان در ادامه اظهار کرد: استان مرکزی از نظر تملک دارایی سرمایه‌ای 130 میلیارد تومان در سال جاری اعتبار دارد که نسبت به سال گذشته 29 درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: اگر دو درصد صادرات حاصل از صادرات نفت و گاز را به این مبلغ اضافه کنیم، 147 میلیارد تومان است که 31 درصد نسبت به سال قبل از رشد برخوردار است.

رئیس دفتر رئیس جمهور بیان داشت: همچنین اگر اعتبارات طرح‌های ملی را اضافه کنیم، 196 میلیارد تومان است که از 207 درصد رشد برخوردار می‌شود.

نهاوندیان گفت: در این سفر با دستور رئیس جمهور برای 51 طرح و پروژه بالغ بر 912 میلیارد تومان تومان برای سال 95 و 96 در نظر گرفته شده است که به صورت صد درصد پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: از مجموع این اعتبار 76 میلیارد تومان برای عمران شهری و روستایی، 127 میلیارد تومان طرح‌های کشاروزی، 205 میلیارد تومان طرح‌های ‌آبی، 68 میلیارد تومان طرح‌های علمی و فرهنگی، 121 میلیارد تومان بهداشت و درمان، 400 میلیارد طرح‌های ورزشی و 309 میلیارد تومان است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *