رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قاتلان دختر بچه شش ساله کرمانی و مادرش دستگیر شدند + تصاویر

11:15 - 03 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۱۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی وانقلاب کرمان از دستگیری قاتلان ریحانه دختر شش ساله و مادرش در کرمان خبر داد و گفت: سرقت انگیزه اصلی قتل بوده است.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، شهسواری بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری قاتلان ریحانه دختر شش ساله و مادرش در کرمان خبر داد و گفت: سرقت انگیزه اصلی قتل بوده است.

قاتلان دختر بچه شش ساله کرمانی و مادرش دستگیر شدند + تصاویر

وی در تشریح جزئیات خبر اظهار کرد: قاتلان عید نوروز سال 1390 اقدام به این جنایت هولناک زده بودند.

این مقام قضائی اعلام کرد:پس از دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک دختر شش ساله و مادر 31ساله اش در شهر کرمان موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی افزود:طی یکسری اقدامات پلیسی توسط پلیس آگاهی استان کرمان مشخص شد قاتلان دو نفر به نام های (ح.الف)31ساله و (ی.ق)28ساله هستند.

قاتلان دختر بچه شش ساله کرمانی و مادرش دستگیر شدند + تصاویر

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی وانقلاب کرمان در ادامه بیان کرد:پس از شناسایی،دستور دستگیری قاتلان توسط دادستانی صادر شد و پلیس آگاهی علیرغم اینکه این افراد چندین مرتبه با تغییر چهره و شگردهای دیگر موفق به فرار شده بوده اند نهایتا موفق به دستگیری این قاتلان حرفه‌ای شدند.

شهسواری عنوان کرد: قاتلان پس از سرقت طلا ،جواهرات وماشین و مقادیری وجه نقد از مقتول اقدام به خفه کردن این زن و فرزندش شش ساله‌اش می کنند و سپس در یکی از مناطق متروکه و حاشیه ای شهر ودر یک گودال حفر می‌کنند.

قاتلان دختر بچه شش ساله کرمانی و مادرش دستگیر شدند + تصاویر

شهسواری با اشاره به اینکه بانوان افرادی رئوف و مهربان هستند، هشدار داد:زنان بایستی بر عواطف واحساسات خود کنترل داشته باشند و فریب ظاهر افراد سودجو را نخورند.

وی گفت: متاسفانه در بسیاری از پرونده ها دیده شده است افراد رذل و شرور با طرح محبت کاذب اولیه و سوء استفاده از عواطف واحساسات پاک برخی از زنان ودختران،اقدام به فریب آنها می کنند و در نهایت نیز حوادث هولناکی به وقوع می پیوندد.

قاتلان دختر بچه شش ساله کرمانی و مادرش دستگیر شدند + تصاویر

وی همچنین خطاب به مجرمین هشدار داد:بسیار ساده لوحانه است که افراد فکر کنند می توان هر کاری را انجام دهند وکسی از آن باخبر نشود مطمئنا افراد بایستی پاسخگوی اعمال خود در دادگاه عدل الهی و همچنین در برابر قانون باشند.    

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات مامورین پلیس آگاهی استان اعلام کرد: قاتلان سوابق متعدد کیفری از جمله آدم ربایی وتجاوز به عنف وایراد ضرب وجرح عمدی در کارنامه سیاه خود دارند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *