خبرنگار تلویزیون "اسرائیل" در موصل چه می‌کند؟! + فیلم

9:15 - 03 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۰۲۲
خبرگزاری میزان-شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش‌های زنده‌ای را از عملیات بازپس‌گیری شهر موصل در شمال عراق از طریق خبرنگارش در صحنه نبرد منتشر کرد. گفتنی است چنین اقدامی در جهان عرب، بی‌سابقه بوده است.
به گزارش گروه چند رسانه‌ ای ، شبکه مذکور تصاویری از درگیری‌ها و مصاحبه‌های خبرنگارش با شماری از نیروهای پیشمرگ کُرد پخش کرد که در عملیات آزادسازی شهر موصل از دست عناصر گروه تروریستی داعش شرکت دارند.
این شبکه همچنین در صفحه رسمی‌اش در پایگاه فیسبوک تصویری از خبرنگارش در اطراف موصل را منتشر کرد که در زیر آن نوشته است: پوشش رویدادهای مناطق جنگی موصل از شبکه دوم تلویزیون "اسرائیل".
از نوع پوشش اخبار توسط این خبرنگار به نظر می‌رسد وی به راحتی و آزادانه در میان نیروهای پیشمرگه به رفت و آمد می‌پردازد. همچنین به نظر می‌رسد هیچ تلاشی برای مخفی نگه داشتن هویت "اسرائیلی" خود انجام نمی‌دهد. به طوری که با نیروهای حاضر در صحنه نبرد با زبان‌های عربی و انگلیسی مصاحبه می‌کند. او در میان نیروهای کرد و در حالی که میکروفون دارای لوگوی شبکه دوم تلویزیون "اسرائیل" را در دست دارد به زبان عبری پلاتوی خود را تهیه کرده است.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/01']


دانلود

خبرنگار تلویزیون


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *