بررسی پرونده زمین خواری پیمانکار آزاد راه تهران – شمال در کمیسیون اصل 90

8:20 - 03 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۵۸۳۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: پرونده مربوط به موضوع زمین خواری از سوی پیمانکار بزرگراه تهران – شمال در کمیسیون اصل 90 درحال پیگیری است.
کاظمی/بررسی پرونده زمین خواری پیمانکار آزاد راه تهران – شمال در کمیسیون اصل 90بهرام پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل 90مجلس در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره بررسی پرونده های مربوط به زمین خواری در کمیسیون متبوعش اظهار کرد: پرونده های زیادی دراین باره در کمیسیون اصل 90 وجود دارد که تک تک این موارد نیازمند رسیدگی است.

وی افزود: گستردگی پرونده ها و کمیت نیروهای موجود درکمیسیون اصل 90 سبب شده است که ما نتوانیم در یک مقطع  کوتاه به پرونده ها رسیدگی کنیم اما امیدوار هستیم که پیشنهاد نمایندگان مبنی بر تبدیل کمیسیون اصل 90به دیوان عملیاتی شود تا ما بتوانیم با فراغ بال در این راستا وارد عمل شویم.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: درحال حاضر پرونده های زیادی در باب زمین خواری در کمیسیون اصل 90 در حال جریان است که یکی از آنها مربوط به بحث زمین خواری در شمال کشورمان است که متاسفانه روز به روز در حال گسترش است.

پارسایی تاکید کرد: پرونده زمین خواری در مراتع جنگل های شمال پیرامون درگیری هایی که میان پیمانکار آزاد راه تهران – شمال وجود دارد از مهمترین پرونده هایی است که درحال در  کمیسیون در حال بررسی است که امیدواریم به نتایج خوشایندی در این‌باره دست پیدا کنیم.

وی درباره پرونده زمین خواری در استان خوزستان تاکید کرد: کمیته های متعددی در کمیسیون اصل 90 تشکیل شده اند که یکی از این کمیته ها کمیته اقتصادی است که بحث زمین خواری را دنبال می کند از این رو بدون شک اگر به نتیجه برسند که باید از پروژه ای بازدیدی را انجام دهند به این اقدام متوسل خواهند شد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 گفت: ما تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا در راستای مقابله با زمین خواری وارد عمل شویم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *