رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نامه رئیس جمهور سه شنبه در مجلس قرائت می شود/ با بررسی برنامه وزرا پیشنهادی درباره دادن رای اعتماد به آنها تصمیم می گیریم

10:02 - 02 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۵۶۲۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
پارسایی درباره اینکه نامه معرفی این افراد چه زمانی به مجلس اعلام خواهد شد، گفت: به احتمال زیاد نامه امروز از سوی رئیس جمهور به مجلس ارائه می شود اما اگر به جلسه امروز نرسد قطعا فردا این افراد از سوی دولت معرفی و نامه رئیس جمهور نیز روز سه شنبه در صحن قرائت خواهد شد.
علی اصغری//بهرام پارسایی سخگوی فراکسیون امید مجلس سورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی درباره جلسه امروز صبح فراکسیون متبوعش اظهار کرد: این جلسه با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه نجفی به عنوان گزینه دولت برای وزارت آموزش و پرورش ، سلطانی فر و صالحی امیری نیز به عنوان گزینه های دولت برای وزارت ورزش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند.

سخنگوی فراکسیون امید درباره اینکه نامه معرفی این افراد چه زمانی به مجلس اعلام خواهد شد، گفت: به احتمال زیاد نامه امروز از سوی رئیس جمهور به مجلس ارائه می شود اما  اگر به جلسه امروز نرسد قطعا فردا این افراد از سوی دولت معرفی و نامه رئیس جمهور نیز روز سه شنبه در صحن قرائت خواهد شد.

پارسایی درباره اینکه میزان رای آوری گزینه های پیشنهادی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: این موضوع به برنامه های کاری این افراد بستگی دارد و مجلس بدون شک با توجه به برنامه های این افراد درباره رای دادن به آنها تصمیم خواهد گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: اینکه این افراد بتوانند برنامه های خوبی را برای شش ماه آینده و یا 5 سال آینده ارائه دهند موضوع مهمی است که بدون شک در میزان رای آنها تاثیر خواهد داشت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *