اعلام نتایج فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

18:01 - 01 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۵۵۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام حمید شهریاری گفت: نتایج فراخوان دریافت پروانه تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ۴ آبان ماه جاری از طریق سامانه www.adliran.ir اعلام می‌شود.
به گزارش ، حجت الاسلام حمید شهریاری معاون رئیس قوه قضائیه گفت: نتایج فراخوان دریافت پروانه تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ۴ آبان ماه جاری از طریق سامانه www.adliran.ir اعلام می شود.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه اعلام کرد: این فراخوان در کلیه حوزه های قضایی شهرستان و بخش سراسر کشور برگزار گردیده و نتایج به صورت سراسری اعلام می شود.

معاون رئیس قوه قضائیه اضافه کرد: در این فراخوان امتیازات با توجه به مدرک تحصیلی، سابقه قضایی و حقوقی، سابقه مدیریت و سابقه مهارت های فناورانه در نظر گرفته شده است.همچنین با در نظر گرفتن سهمیه های قانونی اقدام به اعلام بالاترین نمرات تا دو برابر ظرفیت هر حوزه قضایی شده است. فهرست افراد قبول شده پس از طی مراحل گزینش و مصاحبه های تخصصی در حوزه های قضایی مربوطه جهت اخذ پروانه معرفی می شود.




اردشیر شریفی
|
-
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
0
0
با سلام واحترام اینجانب بنا به علاقه واحساس لزوم ایجاد فضای سبز وبهره وری از نعمات مادی ومعنوی آن مبادرت به ایجاد باغ درختان میوه با آبیاری از طریق تانکر وقطره ای آبیاری نموده در حدود دوهزار متر مربع وهزینه های گزافی جهت تهیه آب وآبیاری نموده و اکنون با تنومند شدن درختان میوه با توجه به عدم وسع مالی قادر به ادامه وضع نیستم وحال نظر سفارشات دین وشرع مقدس اسلام وتاکید معصومین علیهم السلام مبنی بر صیانت از درخت و درختکاری ودلهره مسئولین محترم مملکتی در خصوص حفاظت از محیط زیست خواهشمند است وملتمسانه تقاضا دارد با توجه اینکه چنانچه مجوز حفر یک چاه دستی اعطا گردد مشکل حل و بازتاب آن به عموم جامعه بر می گردد اینجانب را مرهون عنایت خویش واقع وارشادنموده که به کجا مراجعه نمایم چون هر کجا مراجعه می نمایم جواب رد میدهند آیا حفر یک چاه دستی 10الی 12 متری موجب بحران می شود آنهم برای آبیاری درختان واقع در اراضی کمتر از دو هزار مترکه خود موجب بارقه امیدی در ایجاد فضای سبز و صیانت از طبیعت می کرددو عواید آن به تمام جامعه می رسد با تشکر وعذر خواهی از تصدیع اوقات شریفتان
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *