علی طباطبایی، از "بچه‌های نسبتا بد" تا درگذشت بسیار ناگهانی و شوک سینماگران+ عکس

14:00 - 02 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۵۵۰۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
گزارش میزان به مناسبت تولد سید علی طباطبایی بازیگر سریال تلویزیونی "قلب یخی" را در متن زیر بخوانید.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سید علی طباطبایی در دومین روز از آبان ماه سال 1362 در تهران متولد شد.

علی طباطبایی از حضور در

او که پسر سید کمال طباطبایی تهیه کننده سینما بود، نخستین کار خود را با بازی در فیلم سینمایی "سالاد فصل" در سال ۱۳۸۳ به تهیه کنندگی پدرش، نویسندگی و کارگردانی فریدون جیرانی آغاز کرد.

زنده یاد علی طباطبایی همچنین در فصل دوم سریال "قلب یخی" مقابل مهران مدیری، هدیه تهرانی، رضا عطاران، رضا کیانیان، هدی زین العابدین و مازیار فلاحی به ایفای نقش پرداخت.

"قلب یخی 2" فرصتی را فراهم کرد که تا طباطبایی بیش از پیش به عنوان بازیگر در ذهن مخاطبان جای بگیرد به ویژه همکاری های او با مازیار فلاحی در خلال سریال، حتی باعث شناخته شدن او در عرصه موسیقی شد البته چهره علی طباطبایی نیز در شهرت او بدون تاثیر نبود.

علی طباطبایی از حضور در

اینگونه که تصور می شد، مخاطبان پس از فصل دوم سریال "قلب یخی" می توانستند شاهد حضور پررنگ این بازیگر جوان در عرصه سینما و تلویزیون باشند اما درست در چنین لحظه ای، خبر مرگ این هنرمند جوان، علاقمندان عرصه هنر و بازیگری را اندوهگین کرد.

سید علی طباطبایی در هشتمین روز از شهریور ماه سال 94 به دلیل آنچه از آن ایست قلبی نام برده شد، با موسیقی زندگی وداع گفت.

علی طباطبایی از حضور در

در کارنامه این هنرمند جوان همچنین تجربه حضور در سریال های موفقی همچون "آشپز باشی"، "بچه های نسبتا بد" و "ترانه مادری" به چشم می خورد.

آخرین تجربه بازیگری زنده یاد علی طباطبایی در عرصه سینما نیز در فیلم های "اسب سفید پادشاه" و "ساعت 25" بود که به ایفای نقش پرداخته است.

علی طباطبایی جوان سرانجام در هشتم شهریور ماه سال 94 با درگذشت ناگهانی اش جمع عظیمی از سینماگران و دوست داران هنر را شوکه کرد.

روحش شاد و یادش گرامی ...

گزارش از بهاره کنجکاوفرد





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *