تأیید نسخ دارویی گران‌قیمت در داروخانه‌های منتخب

5:55 - 02 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۵۴۱۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
معاون درمان سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح گفت: مرحله آزمایشی تأیید نسخ دارویی گران قیمت، در داروخانه‌های منتخب چند استان راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه جامعه ، علی رأفتی گفت: تسهیـل خدمات برای بیمه شدگان نیروهای مسلح از طریق درگاه‌های اینترنتی، در چارچوب مبانی اقتصاد مقاومتی و برای تکریم ارباب رجوع جزء برنامه‌هـای تحولی سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح است.

وی گفت: در راستای تسهیل خدمات و ارتقای رضایت بیمه شدگان، مرحله آزمایشی تأیید نسخ گران قیمت دارویی در داروخانه های منتخب استانهای قم، البرز و لرستان راه اندازی شد و در استانهای همدان و هرمزگان نیز در دست اقدام قرار دارد.

رافتی خاطر نشان کرد: بدین ترتیب بیماران بدون نیاز به حضور در شعب سازمان، می توانند در محل داروخانه و در تمام ساعات فعالیت داروخانه، تائیدیه نسخ خود را از سامانه سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح دریافت کنند. در این راستا بخشی از کنترل های علمی که تاکنون توسط کارشناسان دارویی سازمان انجام می شد نیز به سیستم محول شده است.

وی تصریح کرد: گسترش این طرح به داروخانه های بیشتر، پس از تکمیل زیر ساختهای فنی، امنیتی و فرآیندهای کنترلی و نظارتی صورت خواهد گرفت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *