مهمترین عامل بروز تنش در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان چه بود؟

13:48 - 30 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۴۹۵۷
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه هفت نفر از تماشاگران در جریان بازی تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان مصدوم شدند، گفت: وجود سنگ و کلوخ و نداشتن روشنایی در ورزشگاه مهمترین عامل بروز این تنش ها بود.
به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه هفت نفر از تماشاگران در جریان بازی تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان مصدوم شدند، گفت: وجود سنگ و کلوخ و نداشتن روشنایی در ورزشگاه مهمترین عامل بروز این تنش ها بود.

سرهنگ صفری گفت: در این بازی حدود هفت نفر در میان تماشاگران مصدوم شدند که به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.

وی معایب فیزیکی ورزشگاه را مهمترین عامل در ایجاد و افزایش درگیری و تنش ها دانست و گفت: نداشتن روشنایی کامل، وجود سنگ و کلوخ در ورزشگاه عامل عمده بروز تنش ها می شود.

وی گفت: همچنین برخی تماشاگران از طریق دیواره های بیرونی که نرده های کوتاهی دارند، وارد می شوند و می توانند هر وسیله ای را همراه خود وارد ورزشگاه کنند.

صفری گفت: عکسی که از این تماشاگران در فضای مجازی منتشر شده بود و چهره خون آلودی داشت در واقع مربوط به تنها یکی از تماشاگران بود و هیچ کدام از مصدومان حال وخیمی نداشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: در این بازی پس از پنالتی آخر بازی اختلافی بین تماشاگران بوجود آمد و موجب تحریک تماشاگران شد.

وی با اشاره به اینکه عوامل انتظامی در جریان مسابقات ورزشی ارتباط مستقیم با تماشاگران ندارند و نمی توانند همه افراد متخلف را دستگیر کنند افزود: با این وجود 2 نفر از عوامل این درگیریها دستگیر و بقیه افراد نیز شناسایی شدند.

مسابقه فوتبال تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران پنجشنبه شب در هفته نهم لیگ برتر باشگاههای ایران در ورزشگاه غدیر اهواز با نتیجه یک بر یک پایان یافت.

تماشاگران این 2 تیم از ابتدای این دیدار ضمن فحاشی به یکدیگر در مواردی با هم درگیر شدند.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *