رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دوتابعیتی ها به نفع ایران قدم بر نمی‌دارند/ اقتدار ایران از سال 57، بیش از 20 برابر شده است

10:50 - 30 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۴۸۶۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
حسن بیگی اقتدار ملی جمهوری اسلامی را نسبت به سال 57، 20 برابر بیشتر خواند و ادامه داد: متاسفانه گروهی هستند که این مسائل را نمی پذیرند و همواره آمریکا را به عنوان کدخدا می شناسند و این حاکی از ضعف ایمانی است و نگاهشان همواره بر این است که به آمریکا باخته اند.
غالب نمایندگان فراکسیون امید از آمریکا می ترسند
ابوالفضل حسن بیگی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی ، با ابراز تاسف از اظهار نظرهای برخی نمایندگان مجلس در خصوص جایگاه اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه گفت: این نمایندگان از آمریکا ترسیده اند و نمی پذیرند که ما توانسته ایم به اقتدار ملی مطلوب برسیم و وقتی که در مورد جایگاه اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه گفت و گو می کنیم این موضوع را قبول نمی کنند.

نائب رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: اگر چه در بعضی از جلسات می پذیرند که اگر ایران قدرت نداشت آمریکا تاکنون مانند عراق به ایران حمله کرده بود.

وی با تاکید براینکه آمریکایی ها فهمیده اند در مسئله جنگ می توانند آغاز کننده باشند اما پایان آن به دست جمهوری اسلامی است بیان داشت: آنها به این موضوع رسیده اند که ایران مانند عراق و افغانستان نیست.

حسن بیگی با اشاره به اینکه برخی از افرادی که تفکراتی مبنی بر عدم توانایی ایرانیان را ترویج می کنند دو تابعیتی هستند اظهار داشت: آنها به اسم پزشک اقتصادی مدعی حل مشکلات اقتصادی کشور می شوند و چون تمام منافع و وابستگی های آنها در خارج از کشور است به نفع ایران قدم برنمی دارند.

نائب رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس یکی دیگر از عرصه هایی که تفکر ناتوانی ایرانیان را هموطنانمان تزریق می کنند عرصه فرهنگ خواند و گفت: متاسفانه بیشترین حرکت در آنجا انجام می شد و به جامعه ما القا می کنند و تنها کسی که می تواند نجات بخش ما باشد آمریکا است و این افراد تلاش می کنند مباحث را به گونه ای دیگر به مردم القا کنند.

وی اقتدار ملی جمهوری اسلامی را نسبت به سال 57، 20 برابر بیشتر خواند و ادامه داد: متاسفانه گروهی هستند که این مسائل را نمی پذیرند و همواره آمریکا را به عنوان کدخدا می شناسند و این حاکی از ضعف ایمانی است و نگاهشان همواره بر این است که به آمریکا باخته اند.

حسن بیگی افزود:  گروه دیگری را که ناتوانی را به مردم القا می کند کسانی هستند که خود را به خواب زده اند و می گویند انشاالله که گربه است در حالی که ما مشاهده می کنیم این حیوان نجس در حال تعرض به جریان منطقه است.

نائب رئیس کمسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: همه دنیا می دانند که هدف آمریکا جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است و آتش هایی که در منطقه با ایجاد گروه های تروریستی داعش، القاعده و النصره برای مقابله با جبهه مقاومت و در راس آن ایران برافروخته بود، امروز دامن گیر خودش شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *