سیامک و محمدباقر نمازی هرکدام به 10 سال حبس محکوم شدند/ تایید حکم برادران روزچنگ در دیوان عالی کشور/ شایعه بودن آزادی خواننده زیر زمینی / انهدام باند نفوذ در شبکه بانکی/ دستگیری قاچاقچی 1000 تُن مواد مخدر

10:06 - 30 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۴۸۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
از مهمترین رویدادهای قضایی طی هفته گذشته می‌توان به محکوم شدن سیامک و محمدباقر نمازی به 10 سال حبس، تایید شدن حکم حبس برادران روزچنگ در دیوان عالی کشور، تکذبب خبر آزادی خواننده زیرزمینی، انهدام باند نفوذ در شبکه بانکی و دستگیری قاچاقچی بزرگ مواد مخدر اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، حقوق قضا طی هفته‌ گذشته با اخبار تازه و داغی همراه بود، از مهمترین رویدادهای قضایی طی هفته گذشته می‌توان به محکوم شدن سیامک و محمدباقر نمازی به 10 سال حبس، تایید شدن حکم حبس برادران روزچنگ در دیوان عالی کشور، تکذبب خبر آزادی خواننده زیرزمینی، انهدام باند نفوذ در شبکه بانکی و دستگیری قاچاقچی بزرگ مواد مخدر اشاره کرد.

سیامک و محمدباقر نمازی هرکدام به 10 سال حبس محکوم شدند

جعفری دولت آبادی دادستان تهران گفت: باقر و سیامک نمازی، فرهاد عبدصالح، کامران قادری، نزار زکا و علیرضا امیدوار به اتهام جاسوسی و همکاری با دولت امریکا هر یک به ده سال حبس محکوم شده‌اند.

برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید.


تایید حکم حبس برادران روزچنگ در دیوان عالی کشور

جعفری دولت آبادی از تایید حکم برادران روزچنگ در دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: متهمان این پرونده که با استفاده از رانت، میلیاردها تومان از اموال عمومی را به نحوه نامشروع تحصیل کرده‌اند، هر یک به بیست سال حبس محکوم شدند.

برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید.


آزادی خواننده زیر زمینی شایعه است

در پی بالا گرفتن شایعات مبنی بر آزاد شدن خواننده زیر زمینی، یک منبع آگاه با شایعه عنوان کردن خبر آزادی وی گفت: خواننده زیر زمینی هنوز در بازداشت به سر می‌برد.

برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید.


انهدام باند نفوذ در شبکه بانکی/ 11 نفر قبل از جابجایی میلیاردها تومان پول دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از انهدام باند نفوذ در یکی از بانک‌های این استان خبر داد و گفت: خوشبختانه با تلاش دستگاه قضایی و انتظامی این استان، 11 عضو این باند قبل از جابجایی وجوه دستگیر شدند.

برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید.


قاچاقچی 1000 تُن مواد مخدر دستگیر شد / تشکیل شرکت‌های پوششی در حاشیه خلیج فارس برای جابجایی مواد مخدر؟!

رئیس کل دادگستری استان البرز از دستگیری یکی از سرکردگان باند بین المللی قاچاق مواد مخدر کشور در استان البرز خبرداد و گفت: این فرد در طول فعالیت ده ساله‌اش، سالیانه حداقل 100 تن مواد مخدر را به طرق مختلف وارد کشور کرده و یا ترانزیت مواد مخدر داشته است.

برای مشاهده جزئیات خبر به اینجا مراجعه کنید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *