رفتار توهین‌آمیز نهاد ریاست جمهوری با نمایندگان استان اصفهان پیگیری شود

12:39 - 21 مرداد 1393
کد خبر: ۲۳۴۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با انتقاد از وضعیت کم‌آبی استان اصفهان و برخورد توهین آمیز نهاد ریاست جمهوری با نمایندگگان این استان، گفت: دولت نسبت به تشکیل کمیته‌ای برای چاره‌جویی درخصوص خشکسالی زاینده‌رود اقدام کند.

: عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با انتقاد از وضعیت کم‌آبی استان اصفهان و برخورد توهین آمیز نهاد ریاست جمهوری با نمایندگگان این استان، گفت: دولت نسبت به تشکیل کمیته‌ای برای چاره‌جویی درخصوص خشکسالی زاینده‌رود اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ، ابوالفضل ابوترابی در نشست علنی امروز سه‌شنبه 21 مرداد مجلس در نطق میان‌دستور خود ضمن تشکر از نمایندگان مجلس که با طرح امکان‌سنجی انتقال پایتخت سیاسی اداری موافقت کردند، گفت: دادن فرصت به این طرح به بررسی کارشناسانه‌تر آن منجر خواهد شد.

نماینده مردم نجف‌آباد، تیران و کرون در مجلس در ادامه با انتقاد از کمبود شدید آب در اصفهان گفت: متاسفانه تهیه آب شرب در استان اصفهان امروزه تبدیل به معضل اساسی شده که اگر به آن بی‌توجهی صورت بگیرد، تبدیل به یک چالش امنیتی می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: براساس قانون توزیع عادلانه آب، تهیه آب شرب مردم در اولویت اول و وظیفه ذاتی تمامی دولت‌ها است و بر این اساس تونل گلاب در حوزه انتخابیه بنده از سال‌های قبل طراحی شده تا در مواقع خشکسالی بتواند آب را از منطقه‌ای به منطقه دیگر انتقال دهد.

وی با اشاره به بی‌حرمتی نهاد ریاست جمهوری به نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: متاسفانه نهاد ریاست جمهوری با رفتار توهین‌آمیزی با نمایندگانی که از سر دلسوزی برای حوزه‌های انتخابیه خود به این نهاد مراجعه کرده بودند، برخورد کرد.

ابوترابی خواستار پیگیری رفتار توهین‌آمیز به نمایندگان استان اصفهان از سوی نهاد ریاست جمهوری شد و گفت: دولت باید نسبت به تشکیل کمیته‌ای برای چاره‌جویی درخصوص خشکسالی زاینده‌رود اقدام کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یادآور شد: توهین و بی‌حرمتی به 16 نماینده استان اصفهان از سوی نهاد ریاست جمهوری در تاریخ بی‌سابقه بوده و باید مورد پیگیری قرار بگیرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *