در برابر امواج مخرب بیگانگان از انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد/ ورامین همیشه در خدمت تهران بوده و خواهد بود

13:18 - 28 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۴۲۹۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
حجت الاسلام محسن محمودی با اشاره به حضور مردم ورامین در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما همیشه آماده دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم.

در برابر امواج مخرب بیگانگان از انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کردبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، حجت الاسلام محسن محمودی که در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان رئیس جدید معرفی شد با تشکر از فعالیتهای اصغر آب خضر و محسن صباغ گفت: شورا تا به امروز خیلی مظلومیت ها را تحمل کرده و با این وجود است که توانسته این پرچم را اینچنین به اهتزاز درآورد.

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه خدا را شکر می کنم علی رغم کمبود امکانات نسبت به سایر سازمانها توانسته ایم در هر عرصه ای که نیاز شده ورود کنیم وعملکرد خوبی ارائه دهیم افزود: تا زمانی که شورا قدرت دارد از آرمانهای امام و شهدا دفاع خواهد کرد و این حرکت نورانی را ادامه خواهد داد.

محمودی خاطر نشان کرد: استان تهران تابلوی کشور است و کار شورا در این استان کار بزرگی است و ما باید شاهد تحولات باشیم و تحولات جز با همکاری همه دلسوزان محقق نخواهد شد.

وی اظهار داشت: از همه نهادها و مسئولین برای حرکت موفق در این مسیر کمک و استمداد می طلبم زیرا ما باید هدایت و جامعیت بیشتری داشته باشیم که جز با کمک همگانی این امر به ثمر نخواهد رسید.

امام جمعه ورامین خاطر نشان کرد: ورامین همیشه در خدمت تهران بوده و هست همانند فتنه 88 که نماینده ورامین در مجلس کفن پوشید و در کنار مردم تهران برای دفاع از انقلاب حاضر شد.

محمودی با اشاره به در پیش بودن مراسم 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان یکی از جلوه های عاشورایی است و خدا را شکر می کنیم که در نهادی هستیم که وقتی به هر جای آن نگاه می کنیم می بینیم استمرار عاشورا است.

محمودی با اشاره به ایام الله دیگر چون روز هفتم تیر، روز قدس و راهپیمایی 22 بهمن خاطر نشان کرد: همه این مراسم ها ریشه در عاشورا دارند و هر کس دل در گرو انقلاب دارد باید بیاید و نسبت به برگزاری باشکوه تر این مراسم ها کمک کند.

رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: امروز جلوه های نفوذ بیشتر شده و برخی می خواهند اعتقادات مردم را سست کنند و شورای هماهنگی اجازه نخواهد داد زیرا این کشور سرزمین امام زمان (عج) است و ما اجازه نخواهیم داد امواج مخرب بیگانگان به انقلاب اسلام و دینمان صدمه بزند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *