رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شورای هماهنگی وظیفه دارد همه ارگان های را زیر پرچم ولایت به دور خود جمع کند

11:40 - 28 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۴۲۳۷
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
صباغ در مراسم تودیع خود در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران گفت: در طول این سه دهه فعالیت شورا هیچ مراسمی را به تنهایی و بدون کمک نیروهای مسلح و امنیتی نمی توانست انجام دهد.
کاظمی//مراسم تودیع محسن صباغ و معارفه محسن محمودی/ صباغ: در طول این 30 سال شورای هماهنگی بدون کمکهای نیروهای مسلح و امنیتی نمی توانست کاری کند
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، مراسم تودیع محسن صباغ و معارفه محسن محمودی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران برگزار شد.

محسن صباغ مسئول پیشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران در ابتدای این مراسم تأکید کرد: شورای هماهنگی وظیفه دارد همه ارگان های را زیر پرچم ولایت به دور خود جمع کند.

وی در خصوص فعالیت های خویش اظهار داشت: قبل از انقلاب در حد خودمان در مجالس و محافل حضور داشتیم و چندین بار هم دستگیر شدیم و سیلی خوردیم.

صباغ با بیان اینکه فعالیت هایش در دوران پس از انقلاب نیز ادامه یافت، بیان داشت: انقلاب توفیق داد که در همان روزهای اول به عضویت شورای جمهوری اسلامی درآییم و در خدمت شهید بهشتی باشیم؛ من ابتدا در کانون توحید و بعد هم در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه فعالیت دادم.

صباغ با اشاره به اینکه از سال 60 کارمند رسمی شورا هستم ، بیان داشت: هیچ گاه در طول 30 سال قصد جا به جایی نداشتم و به خود جرأت ندادم که جای به این خوبی را که نور ولایت و نان حلال و خدمتگذاری در محضر آیت الله جنتی فراهم است را رها کنم.

وی افزود: در طول این چند سال فراز و نشیب های زیادی داشتیم و مراسم های غیر مترقبه و راهپیمایی های عظیمی را مدیریت کردیم.
 
صباغ با یادآوری راهپیمایی 23 تیر 78 و نه دی 88 ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هیچ مراسمی را به تنهایی و بدون کمک نیروهای مسلح و امنیتی نمی تواند برگزار کند.

رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران با بیان اینکه حضور هیئت های مذهبی در راهپیمایی نه دی زبانزد بود خاطر نشان کرد: اگر همفکری و همکاری سازمانی نبود نمی توانستیم این کارها را انجام دهیم.

وی در پایان اظهار داشت: از این به بعد هم آمادگی دارم تا در کنار حاج آقای محمودی این مسیر را ادامه دهیم.

در پایان حکم انتصاب محسن صباغ به عنوان مشاور عالی هماهنگی مراسمات استان تهران قرائت شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *