رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اجساد پراکنده داعشی‌ها در اطراف موصل + فیلم

8:56 - 28 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۴۰۸۹
خبرگزاری میزان-با گذشت دو روز از عملیات آزاد سازی موصل و پس گرفتن ده‌ها روستا و منطقه از تروریست ها، نیروهای عراقی از کشته شدن صدها داعشی در این عملیات خبر داده اند.
به گزارش گروه چند رسانه‌ ای ، درتازه ترین ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از عملیات نیروهای عراقی در مناطق جنوبی داعش و پیشروی آنان به سوی موصل، اجساد بسیاری از تروریست‌های داعش به چشم می‌خورد که در گوشه و کنار ساختمان روستاها و مناطق مسیر افتاده‌اند.
فرمانده پلیس فدرال عراق روز سه شنبه اعلام کرد که واحدهای این نیرو تاکنون موفق به آزاد سازی 352 کیلومتر مربع از مناطق اطراف موصل شدند.
عملیات نیروهای عراقی با هدف پایان دادن به حضور تروریسم در عراق و آزادسازی دومین شهر بزرگ این کشور از چنگ گروه تروریستی داعش از صبح روز دوشنبه آغاز شد.
موصل، از سال 2014 تاکنون، در اشغال داعش است.
طی دو روز عملیات آزاد سازی این شهر ده‌ها روستا و منطقه از دست تروریست های داعش آزاد شده است.
 در ساعات اولیه نبرد موصل در روز دوشنبه ده‌ها روستا در محورهای خازر و الکویر در شرق و جنوب شرق موصل آزاد شد و درگیری‌ها طی دو شبانه روز گذشته در برخی محورها از شدت بیشتری برخوردار بوده است.
برخی منابع پیش بینی کرده اند که نبرد آزاد سازی موصل با توجه به شرایط حاکم بر شهر و احتمال استفاده تروریست‌های داعش از مردم به عنوان سپر انسانی ممکن است هفته ها و شاید ماهها طول بکشد.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/01']


دانلود



اجساد پراکنده داعشی‌ها در اطراف موصل + فیلم

اجساد پراکنده داعشی‌ها در اطراف موصل + فیلم





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *