همه چیز درباره کوئید/ خودرو ارزان قیمت رنو را بیشتر بشناسید+تصاویر

17:30 - 27 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۳۷۱۰
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مدتی است که آوازه ورود خودرو ارزان قیمت کوئید به بازار شنیده می‌شود که با قیمت حدود 30 میلیون تومان ممکن است جایگزین خودروهایی چون پراید و تیبا شود.
 
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، تولید خودرو ارزان قیمت که از کیفیت قابل قبولی بهره‌‌مند باشد و با کیفیت مناسبی هم تولید شود کار آسانی نیست در این میان رنو از جمله خودروسازهایی است که این هنر را به خوبی آموخته است.

همچنین از زمانی که رنو کوئید را رونمایی کرد، گمان می‌رفت که قرار است از جمله ارزان‌ترین خودروهای موجود در سراسر جهان باشد.

گفتنی است که برخی کارشناسان این خودرو ارزان قیمت را با حدود ارزش 30 میلیون تومان رقیب خودروهایی چون پراید و تیبا می‌دانند که بر این باورند با تولید انبوه کوئید در داخل کشور تولید این دو خودرو را تحت شعاع قرار می‌گیرد.
 
در واقع کوئید یک ماشین شهری است که براساس پلتفرم CMF-A رنو نیسان طراحی شده است و ابعاد آن شامل 3679 میلی‌متر طول، 1579 میلی‌متر عرض و 1478 میلی‌متر ارتفاع است و فاصله بین دو محور آن نیز 2422 میلی‌متر در نظر گرفته شده است.

همه چیز درباره کوئید/ خودرو ارزان قیمت رنو را بیشتر بشناسید

لازم به‌ذکر است که رنو برای این محصول خود فاصله از سطح زمین را 180 میلی‌متر تعیین کرده است که برای جاده های ناهموار بسیار مناسب است.
 
همه چیز درباره کوئید/ خودرو ارزان قیمت رنو را بیشتر بشناسید

این فرانسوی از یک موتور سه سیلندر 800 سی‌سی بهره می‌گیرد که حداکثر توان آن 53 اسب بخار در دور 5678 است و به یک گیربکس پنج دنده دستی متصل شده است.

گفتنی است رنو وعده داده است که کوئید درآینده با یک موتور قوی‌تر 1.0 لیتری و گیربکس خودکار قابل سفارس خواهد بود که با این تفاسیر قیمت بیشتری نیز برای آن درنظر گرفته می‌شود.

همه چیز درباره کوئید/ خودرو ارزان قیمت رنو را بیشتر بشناسید

براساس این گزارش مصرف سوخت ترکیبی این فرانسوی در هر 100 کیلومتر 4 لیتر است و برای مخزن سوخت آن تنها 28 لیتر گنجایش درنظر گرفته شده است.

همه چیز درباره کوئید/ خودرو ارزان قیمت رنو را بیشتر بشناسید
با اینکه رنو برای این محصول خود قیمت پایینی درنظر گرفته است اما امکاناتی چون فرمان برقی، تهویه مطبوع، چراغ مه‌شکن، سیستم ورود بدون کلید و قفل مرکزی، سیستم ناوبری به همراه صفحه نمایش لمسی 7 اینچی مجهز به بلوتوث، USB، AUX و کیسه هوای راننده را برای رفاه خریداران تعبیه کرده است.

رنو با این خودرو خواهد آمد تا سبد محصولات خود را در بازار ایران تکمیل کند و با کوئید بازار خودروهای زیر 30 میلیون تومان را هدف قرار دهد.

 با این تفاسیر عرضه چنین خودرویی با قیمت ذکر شده بازار و قیمت خودروهای موجود در بازار ایران همچون پراید و تیبا را متلاطم خواهد کرد و حال باید دید کدام شرکت خودروساز قصد همکاری با رنو را خواهد داشت.
 
انتهای پیام/



ناشناس
|
-
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
0
0
اولشم قرار نبود تندر نود 40 میلیون باشه که! اینکه قراره 30 میلیون باشه احتمالا حدود 40 میلیون میفروشن بعدا
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
0
0
مطمئنا با قیمت بالاتری به ایران میاد
رضا
|
-
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
0
0
خیلی جالبه قیمت این مدل 5000 دلار است که به تومان می شود حدود 18 میلیون تومان
ناشناس
|
-
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
0
0
بسیار عالی بود، ممنون لطفا باز هم از این قبیل مقالات در سایت قرار دهید.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *