تا آبان‌ماه به ماموریتم در رسانه‌ ملی ادامه می‌دهم/رسانه‌های غربی حامی‌ جنایات‌ صهیونیست‌‌ ها در غزه

12:02 - 21 مرداد 1393
کد خبر: ۲۳۳۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، گفت: آنچه این روزها در غزه اتفاق می‌افتد در واقع به نوعی نسل کشی است که متاسفانه رسانه‌های غربی با سکوت مرگبار خبری خود این رژیم سفاک را جهت انجام جنایات بیشتر همراهی می‌کند.

: رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، گفت: آنچه این روزها در غزه اتفاق می‌افتد در واقع به نوعی نسل کشی است که متاسفانه رسانه‌های غربی با سکوت مرگبار خبری خود این رژیم سفاک را جهت انجام جنایات بیشتر همراهی می‌کند.

عزت‌الله ضرغامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان با اشاره به جنایات رژیم صهونیستی در غزه و سکوت رسانه‌های غربی، اظهار کرد: در شرایطی که رسانه های غربی طی هفته های گذشته در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده‌اند، صداسیما جمهوری اسلامی اقدام به پوشش لحظه به لحظه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین از طریق شبکه‌های برون مرزی در سراسر دنیا تلاش دارد که صدای ملت‌های مستضعف به گوش مردم دنیا را فراهم آمورد.

سیاست صدا و سیما در مقابل تریبون‌های استکبار

ضرغامی ادامه داد: سیاست سازمان صداوسیما این است که تریبون اکثریت مطلق مردم جهان باشیم که از داشتن تریبون‌های استکبار جهانی بنا به هر دلیلی محروم هستند.

وی با بیان اینکه شرایط به گونه‌ای است که خوشبختانه رسانه‌های مستقل و رسانه‌های جمهوری اسلامی بیش از گذشته در سطح جهان مطرح شدند، تصریح کرد: این واقعیت که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تریبون واقعی مردم مستضعف سراسر دنیاست، کم کم در اذهان مردم جهان در حال شکل گرفتن است.

آیندگان از مردم غزه به عنوان قهرمانان بزرگ یاد می کنند

رئیس سازمان صداوسیما یاد آور شد: قطعا قطره قطره خون پاک کودکان بی‌گناه و مظلوم غزه به هدر نخواهد رفت و ما به عنوان یک رسانه وظیفه خود می‌دانیم که صدای مردم غزه را با همه توان و استعداد این سازمان به گوش مردم جهان برسانیم، البته آیندگان از مردمان غزه به عنوان قهرمانان بزرگ و دوران ساز بشریت یاد خواهند کرد.

ضرغامی خاطر نشان کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی از همان روزهای اول تجاوز رژیم کودک کش صهیونیستی به غزه آمادگی خود را برای پوشش سراسری تجمعات اعتراض‌آمیز نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مقاوم غزه اعلام کرده است.

اعلام دلایل ایجاد مشکل از سوی غربی ها برای شبکه العالم

رئیس رسانه ملی با انتقاد از عملکرد غرب در رابطه با ایجاد مشکل برای شبکه العالم تصریح کرد: العالم در سال های اخیر جز یکی از پربیننده ترین رسانه‌ها بود، به طوری که 24 ساعته توسط مردم مشاهده می‌شد و بعد از پیروزی ملت مصر و سرنگونی فرعون و دیکتاتور آن ارتباطات زیادی با این شبکه برقرار شد، این اقبال عمومی مردم دنیا موجبات ترس و بیم رسانه‌های حکام مرتجع منطقه و رژیم صهیونیستی را فراهم اورد که منجر به کار شکنی‌های فراوان و ناجونمردانه در قبال شبکه العالم شد.

ضرغامی در پاسخ به سئوالی درباره زمان اتمام ماموریت خود در صداسیما نیز خاطر نشان کرد: بنده تا اواسط آبان ماه به وظیفه خود در سازمان صدا وسیما ادامه می‌دهم و بعد از آن هم هیچ چیز مشخص نیست.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *