دولت طرح تحول نظام سلامت را جدی پیگیری می‌کند

11:10 - 05 دی 1393
کد خبر: ۲۳۳۴۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت در شرایط اقتصادی کنونی با تمام مشکلاتی که دارد به طور جدی پیگیر اجرای صحیح طرح تحول نظام سلامت است.

: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت در شرایط اقتصادی کنونی با تمام مشکلاتی که دارد به طور جدی پیگیر اجرای صحیح طرح تحول نظام سلامت است.

به گزارش ، سید حسن هاشمی در نشست تخصصی دست اندرکاران اجرای طرح تحول نظام سلامت خراسان جنوبی با بیان اینکه ما با تحول نظام سلامت فاصله داریم گفت: رضایت مردم گواه موفقیت این طرح تا کنون می باشد و خوشحالیم که اجرای این طرح بخشی از رنج مردم را کاهش داده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که دسترسی به پزشک، دارو و خدمات درمانی در روستاها باید افزایش پیدا کند، افزود: تعداد نیروها در بخش اورژانس پنج تا هفت درصد افزایش یافته است، درواقع باید در کنار رضایتمندی مردم به شادابی و نشاط ارائه‌کنندگان خدمت نیز توجه کرد.

وزیر بهداشت ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به دلیل اجرای موفق طرح تحول سلامت اظهار امیدواری کرد: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند که ارائه دهنده خدمات بهداشتی درمانی به بخشی از محروم‌ترین مردم کشور است، بهتراز گذشته مسیر ارتقا را طی کند و بتواند نیروهای بومی را تربیت کند.

هاشمی در پایان با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح رضایتمندی مردم در حوزه سلامت و کاهش دغدغه ها و هزینه های درمانی مردم است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *