وام کم بهره 5 میلیون تومانی به فرهنگیان واجد شرایط اختصاص می‌یابد

10:27 - 05 دی 1393
کد خبر: ۲۳۳۳۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: وام کم بهره 5 میلیون تومانی به فرهنگیان واجد شرایط اختصاص می یابد.

: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: وام کم بهره 5 میلیون تومانی به فرهنگیان واجد شرایط اختصاص می یابد.

به گزارش ، سید محمد بطحایی از انعقاد تفاهم نامه بین این وزارتخانه و بانک ملی خبر داد و گفت: اعطای تسهیلات بانکی توسط بانک ملی با بهره کم از جمله دیگر برنامه‌های رفاهی وزارت آموزش و پرورش به شمار می رود.

وی، افراد سرپرست خانوار، بیماران و همکارانی که تاکنون بابت تحصیل و ازدواج خود، همسر و یا فرزندشان از تسهیلات ویژه فرهنگیان بهره ای نبرده اند را دارای اولویت خواند و تصریح کرد: این افراد می توانند وام 5 میلیون تومانی با بهره کم را دریافت کنند.

 تسهیلات ویژه به فرهنگیان عضو صندوق وام ضروری تعلق می گیرد

بطحایی اظهار کرد: در راستای عملیاتی کردن سیاست های وزیر آموزش و پرورش مبنی بر بهبود معیشت فرهنگیان و افزایش قدرت خرید آن‌ها تفاهم نامه‌ای بین وزارت آموزش و پرورش و بانک تجارت منعقد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعطای تسهیلات ویژه به اعضای صندوق وام ضروری کارکنان سراسر کشور را از موارد مهم این تفاهم نامه معرفی و افزود: اجرای طرح خرید آسان برای تمام اعضای صندوق اعم از شاغل و بازنشسته عضو صندوق، اعطای تسهیلات خودرو، خرید کالا، جعاله تعمیر مسکن، صدور جاری کارت و همچنین تخصیص اوراق مشارکت به اعضای عضو صندوق برخی از تسهیلات پیش بینی شده است.

وی در پایان تصریح کرد: تمام اعضای متقاضی صندوق وام ضروری می‌توانند از تسهیلات ارایه شده در این تفاهم نامه بهره‌مند شوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *