حماسه 9 دی باید به عنوان یک باور عمیق در بین مردم تبیین شود

14:11 - 04 دی 1393
کد خبر: ۲۳۳۱۹
خبرگزاری میزان: عضو جبهه پیروان خط و امام و رهبری گفت: حماسه 9 دی باید به عنوان یک باور در بین مردم و تک‌تک مسئولین کشورمان تبیین شود.

: عضو جبهه پیروان خط و امام و رهبری گفت: حماسه 9 دی باید به عنوان یک باور در بین مردم و تک‌تک مسئولین کشورمان تبیین شود.

محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی درباره ضرورت پاسداشت حماسه 9 دی اظهارکرد: به طورحتم اولین اقدامی که در جهت حفظ حماسه ماندگار 9 دی باید صورت گیرد توجه به این نکته است که زوایای پنهان فتنه 88 باید برای مردم روشن شود تا نگاهی جاودان به حماسه 9 دی در کشور ایجاد شود.

وی افزود: مردم در 9 دی سال 88 با حضور میلیونی خود در راهپیمایی خودجوش پیامی قاطع را به سران فتنه، فتنه‌گران و دشمنان جمهوری اسلامی ایران ارسال کردند و به آنها گوشزد کردند که هیچگاه اجازه دخالت در امور داخلی کشورشان را به هیچ عهدی نمی‌دهند.

عضو جبهه پیروان خط و امام و رهبری با اشاره به اینکه هنوز تمامی ابعاد حماسه 9 دی در کشور به خوبی تبیین نشده است، خاطرنشان کرد: ما باید به مانند یک رخداد تاریخی و حماسی جاودان 9 دی و ابعاد آن را مورد ارزیابی قرار دهیم زیرا در شرایط فعلی برخی از فتنه‌گران سال 88 بنا دارند در لوای چهره‌هایی جدید باز برای حضور در عرصه سیاسی کشور و انتخابات مجلس وارد عمل شوند.

کوهکن تاکیدکرد: مردم و مسئولین کشور همسو با یکدیگر باید با پاسداشت حماسه 9 دی برای سالیان متمالی اجازه فعالیت مجدد به فتنه‌گران سال 88 را ندهند.

وی خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی باید به عنوان یک باور در بین مردم و تک‌تک مسئولین کشورمان تبیین شود تا هیچ دشمنی در هیچ مقطع زمانی فکر مداخله در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران به سرش نزند.

عضو جبهه پیروان خط و امام و رهبری با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت 35 سال هنوز دست از عناد خود علیه کشورمان برنداشته‌اند گفت: مردم ایران باید به مانند 9 دی 88 هوشیاری خود را حفظ و در برابر توطئه‎گران مقاومت کنند و حماسه‌های دیگری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خلق کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فتنه 88 نمونه بارز دخالت دشمنان در امور جمهوری اسلامی ایران بود لذا مردم و مسئولین باید با دقت در برابر نقشه‌های دشمنان وارد عمل شوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *